خوش‌شانس مثل آل کثیر؛ نزدیک بود مقصر فاجعه باشد

خوش‌شانس مثل آل کثیر؛ نزدیک بود مقصر فاجعه باشد

پایگاه خبری فوتبالی - تک‌مهاجم پرسپولیس در روز پایانی لیگ نمایش چندان خوبی نداشت.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در روز پایانی لیگ موفق شد با گل دقایق پایانی گئورگی گولسیانی مس رفسنجان را شکست بدهد و با 3 امتیازی که از این مسابقه گرفت قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر شد.

در این مسابقه پرسپولیس موقعیت‌های زیادی برای گل زدن نداشت و به نظر می‌رسید بازیکنان این و تیم و سبک‌ بازی‌شان به خوبی توسط کادر فنی مس رفسنجان آنالیز شده بودند. در نهایت هم روی یک سانتر و ضربه سر دروازه مس باز شد.

با وجود این که پرسپولیس در این مسابقه موقعیت‌های زیادی برای گلزنی نداشت اما فقط عیسی آل کثیر دو بار موقعیت‌های مناسبی برای گل زدن داشت که هر دو را از دست داد. او بسیار خوش‌شانس بود که پرسپولیس توانست حداقل یک گل بزند و قهرمان شود. چون اگر بازی بدون گل به پایان می‌رسید استقلال قهرمان می‌شد و در این صورت خیلی‌ها عیسی را مقصر فاجعه قهرمان نشدن پرسپولیس قلمداد می‌کردند.

او یک بار در نیمه اول روس سانتر عرضی از سمت راست اقدام به زدن یک ضربه به سبک رباح ماجر کرد اما نتوانست ضربه نهایی را به توپ بزند. همین توپ با دفع اشتباه مدافع مس نزدیک بود وارد دروازه مس شود اما با خوش‌شانسی میهمان، توپ از کنار دروازه به کرنر رفت.

دومین موقعیت ایده‌آل در نیمه دوم و یک دقیقه بعد از گل گولسیانی نصیب آل کثیر شد. عیسی با یک پاس عمقی با حامد لک تک به تک شد اما در حالی که زدن گل آسان‌تر به نظر می‌رسید ضربه عیسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

انتظار از مهاجمی مثل آل کثیر این است که از دو فرصت خوب، لااقل یکی را تبدیل به گل کند. به خصوص که او مهاجم کم‌تجربه‌ای هم نیست اما او در یک مسابقه حساس نتوانست انتظارات را برآورده کند.

1359