هافبک آرژانتینی احتمالا پیش فصل تیم منچستریونایتد را از دست خواهد داد

هافبک آرژانتینی احتمالا پیش فصل تیم منچستریونایتد را از دست خواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران منچستریونایتد نگران این هستند که آلخاندرو گارناچو وینگر و ستاره این تیم شروع فصل آینده را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل به نظر می رسد این بازیکن ۱۹ ساله تابستان امسال در دو تورنمنت بین المللی در تیم ملی آرژانتین بازی کند و احتمالا بخش زیادی از پیش فصل شیاطین سرخ را از دست می دهد. گارناچو که در این فصل یک بازیکن برجسته برای منچستریونایتد بود و به دلیل بازی های خوب به تیم ملی آرژانتین برای کوپا آمریکا در تابستان پیش رو دعوت شده است. به این ترتیب این بازیکن جوان به تیم لیونل اسکالونی برای مسابقاتی که در ایالات متحده آمریکا برگزار می شود و از ۲۰ ژوئن آغاز می شود، می پیوندد.

این بازیکن پس از این رقابت که تا ۱۴ جولای ادامه خواهد داشت و سپس ممکن است بلافاصله پس از آن به تیم زیر ۲۳ آرژانتین برای المپیک دعوت شود. در این مورد ادعا می شود خاویر ماسکرانو ستاره سابق لیورپول که در تابستان امسال هدایت تیم فوتبال المپیک آرژانتین را بر عهده خواهد داشت، از گارناچو درخواست کرده است تا برای بازی های المپیک به تیمش در پاریس ملحق شود.

اگر آرژانتین به فینال برسد، مسابقات المپیک برای گارناچو از ۲۵ جولای تا ۹ آگوست ادامه خواهد داد. این تاریخ تنها یک هفته قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس، در ۱۷ آگوست است و با توجه به اینکه گارناچو به استراحت ریکاوری نیاز دارد، منچستریونایتد باید حداقل در هفته اول فصل بدون او بازی کند.

۱۰۰۹