تعجب ستاره چلسی از اخراج پوچتینو

تعجب ستاره چلسی از اخراج پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - کول پالمر ستاره انگلیسی فاش کرد که تمامی بازیکنان چلسی، عاشق مائوریسیو پوچتینو بودند و این سرمربی آرژانتینی، تاثیر بسزایی در عملکرد فوق العاده اش در فصل اخیر داشت.

به گزارش فوتبالی، چلسی شروع افتضاحی در فصل 2023-24 در لیگ برتر انگلیس داشت، اما در مقطع پایانی فصل به نظر می رسید که پوچتینو توانسته به ترکیب اصلی اش دست پیدا کند و در نهایت، آبی های لندن به مقام ششمی رسیدند. همچنین لازم به ذکر است که چلسی در طول فصل با مصدومان زیادی دست و پنجه نرم می کرد و پوچتینو هیچ گاه تمامی بازیکنانش را در اختیار نداشت، اما با این وجود، تاد بولی تصمیم به قطع همکاری با پوچتینو گرفت. 

به نقل از سایت گل، کول پالمر در مصاحبه ای با The Sun راجع به رابطه اش با پوچتینو گفت: "زمانی که برای اولین بار به باشگاه آمد، تصمیم گرفت تا پایه های اصلی را بنا کند و به همه بازیکنان گفت که چه می خواهد و برنامه اش چیست. سپس به ما یاد داد که با فلسفه اش، خودمان را وفق دهیم. او واقعاً یک مربی خیلی خوب برای من بود. باعث می شد تا همیشه آرامش داشته باشم و واقعاً رابطه خوبی با هم داشتیم. کار پوچتینو در چلسی واقعاً سخت و دشوار بود. نصف تیم همیشه مصدوم بودند. همه او را دوست داشتند."

4416