کولاک ستاره استقلال خوزستان؛ تیمش را ابقا می‌کند؟

کولاک ستاره استقلال خوزستان؛ تیمش را ابقا می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- 2 پاس گل مقابل پرسپولیس و 2 گل مقابل مس رفسنجان از جواد آقایی‌پور که اولی نقش برآب شد اما دومی امیدهای بقای یک تیم را زنده کرد.

به گزارش فوتبالی، بالانشین تیم انتهای جدولی! این قشنگ‌ترین تناقضی است که جواد آقایی‌پور رقم زده است. یکی از بالانشینان جدول بهترین گلزنان لیگ که شاید در هفته آینده تیمش در لیگ برتر نباشد اما نام خودش در بالای جدول گلزنان باقی خواهد ماند.

 جواد آقایی‌پور قطعا شانسی برای آقای گلی ندارد اما حضور او با 9 گل در رده سوم این جدول که امکان دوم شدن در هفته پایانی هم وجود دارد برای این مهاجم کمتر از آقای گلی نیست. 

سیروس پورموسوی خوب می‌داند که اگر در هفته پایانی اندک شانسی برای بقا برایش باقی مانده آن را هم مدیون این مهاجم تقریبا جوان شمالی است که این روزها محبوب فوتبال جنوب شده است. 

در تیمی که فقط 28 گل زده آقایی پور با زدن 9 گل و 3 پاس گل روی 12 گل آن تاثیر داشته است که آمار بسیار خوبی است. بازیکنی که در تیمی بازی می‌کند که آمار پاس و دقت پاس و پاس کلیدی در آن چیزی نزدیک به فاجعه است اما او با این حال، هم توانسته خودش را در موقعیت گل قرار بدهد و هم گل بزند و هم موقعیت‌سازی کند و این همه چیزی است که از ستاره یک تیم انتظار می‌رود. 

بازیکنی که حتی چشم امیرقلعه‌نویی را هم گرفت و به عنوان یک سورپرایز به تیم ملی دعوت شد. یکی از دلایل سقوط استقلال خوزستان را می‌توان در هفت هفته ابتدایی جست و جو کرد. جایی که هنوز موتور آقایی‌پور روشن نشده بود و تیمش با یک تساوی و 6 باخت پی در پی از همان ابتدا به انتهای جدول چسبید.

با روشن شدن موتور این مهاجم شرایط برای استقلال خوزستان کمی بهتر شد و به خصوص در بازی‌هایی که او می‌درخشید کمتر پیش آمد که آبی‌پوشان بدون امتیاز از بازی خارج شوند. جالب است که او در تمام بازی‌های مهم و حساس ستاره تیمش بوده است. بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس و بازی با سپاهان دیدارهایی بود که آقایی‌پور در آنها درخشید. او این درخشش را می‌تواند با نگه‌داشتن تیمش در هفته پایانی تکمیل کرده و خودش را به عنوان مهم‌ترین بازیکن لیگ معرفی کند. آیا آقایی‌پور منجی تیمش خواهد شد؟

4326