عجیب اما واقعی؛ مرادمند تنها استقلالی گلزن مقابل گل گهر!

عجیب اما واقعی؛ مرادمند تنها استقلالی گلزن مقابل گل گهر!

پایگاه خبری فوتبالی- در جمع بازیکنان حاضر در ترکیب استقلال تنها حسین مرادمند سابقه گلزنی به گل گهر را دارد. 

به گزارش فوتبالی، استقلال در شرایطی در آخرین بازی خانگی فصل خود به مصاف گل گهر می‌رود که در جمع بازیکنان حاضر در این تیم تنها حسین مرادمند سابقه گلزنی در تقابل‌ با گل گهر را دارد. 

آبی‌ها تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر ۱۱ مرتبه در برابر این تیم سیرجانی قرار گرفته‌اند که در ۷ تای آن پیروز شده‌اند و به جز شکست در یک مسابقه در ۳ بازی دیگر متوقف شده‌اند. نکته جالب در این ۱۱ مصاف قبلی دو تیم در لیگ برتر این است که آبی‌ها موفق به زدن ۱۳ گل شده که به جز محمد حسین مرادمند دیگر گلزنان این تیم در جمع بازیکنان فعلی استقلال حضور ندارند!

از این ۱۳ گل، ۵ گل سهم کوین یامگا بوده و دو گل را مهدی قایدی به ثمر رسانده و سهم نفراتی چون هرویه میلیچ، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، محمد حسین مرادمند، محمد محبی و رضا میرزایی یک گل بوده است. همان‌طور که در اسامی مشخص است به جز مرادمند، 7 گلزن دیگر استقلال یا به علت مصدومیت یا به علت جدایی جایی در اردوگاه آبی‌ها ندارند. 

مرادمند در دو بازی اخیر استقلال غایب بوده است و حالا باید ببینیم در تقابل با گل گهر در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌گیرد یا همچنان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش را ندارد. 

۹۰۹۸