روزهای سخت دکتر بیژن؛ دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است

روزهای سخت دکتر بیژن؛ دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است

پایگاه خبری فوتبالی- داور بازی نساجی و استقلال چند روزی است که تلفن همراه خودش را خاموش کرده است. 

به گزارش فوتبالی، بازی تیم‌های نساجی قائمشهر و استقلال در هفته بیست و هشتم با تساوی بدون گل به پایان رسید و با پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، استقلال بعد از چند هفته صدر را از دست داد و تبدیل به شانس دوم قهرمانی شد.

این مساله باعث ناراحتی شدید کادر فنی و بازیکنان استقلال شد. در پایان مسابقه هم جواد نکونام و چند بازیکن استقلال به شدت علیه بیژن حیدری داور مسابقه مصاحبه کردند و اعتقاد داشتند او عامدانه به ضرر استقلال قضاوت کرده است. اعتراض استقلالی‌ها بیشتر به صحنه‌ای که مشکوک به خطای پنالتی روی آرش رضاوند بود اعتراض داشتند.

ظاهرا اعتراض اعضای باشگاه استقلال به داوریِ بیژن حیدری باعث شده است که هواداران این تیم هم در فضای مجازی به شدت به این داور اعتراض کنند. البته ظاهرا این اعتراض‌ها صرفا اعتراض نبوده است و کار به فحاشی و توهین هم کشیده شده است. 

حتی شماره موبایل این داور هم در فضای مجازی پخش شده و برخی از طریق تماس و پیامک مزاحمت‌هایی برای حیدری ایجاد شده است. این اتفاق باعث ناراحتی شدید بیژن حیدری شده است تا حدی که او تصمیم گرفته چند روزی گوشی خودش را خاموش کند.

محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در برنامه این هفته در این باره توضیحاتی داد. او گفته که بیژن حیدری پزشک است و گوشی‌اش باید همیشه روشن باشد تا اگر یک مورد اورژانسی برای یک بیمار پیش آمد او خودش را سریعا برساند. اما گوشی دکتر حیدری در روزهای اخیر خاموش بوده است. میثاقی در برنامه‌اش از همه فوتبالدوستان ایرانی خواست احترام داوران را نگه دارند تا دیگر چنین اتفاقات ناخوشایندی نیفتد.

1359