زعیم آسیا بدون شکست قهرمان عربستان شد!

زعیم آسیا بدون شکست قهرمان عربستان شد!

پایگاه خبری فوتبالی- الهلال یک قهرمانی بدون باخت را در لیگ حرفه‌ای عربستان به دست آورد. 

به گزارش فوتبالی، الهلال که در این فصل شاهد یکی از رویایی‌ترین تیم‌های خود در طول تاریخ بود و از خط دروازه تا خط آتش مهره‌های تاثیرگذار و سرشناسی را در اختیار داشت حالا به یک افتخار بی‌بدیل دست پیدا کرده است.

الهلال در این فصل صاحب یک رکورد استثنایی در گینس شد و در ۳۴ مسابقه پیاپی خود به پیروزی دست پیدا کرد اما این پایان کار نبود و رکورد این تیم در جریان برگزاری جشن قهرمانی چند روز قبلش در ورزشگاه کینگدام آرنا به طور رسمی ثبت شد تا به تنها تیم تاریخ بدل شده باشد که در این تعداد بازی متوالی برنده می‌شود. 

ماه و ستاره‌های فوتبال عربستان در حالی برای نوزدهمین بار فاتح لیگ حرفه‌ای عربستان شدند که در طول مسابقات این فصل هیچ شکستی را تجربه نکردند و با ۹۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسیدند. الهلالی‌ها با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود که النصر بود ۱۴ امتیاز فاصله داشتند.

فراموش نکنیم الهلال پیش از این در فصل ۲۰۱۰/۲۰۱۱ موفق به انجام چنین کاری شده بود و به یک قهرمانی بدون باخت در لیگ عربستان رسیده بود. شاگردان ژرژ ژسوس گرچه قهرمان لیگ حرفه‌ای شدند اما هرگز حذف از لیگ قهرمانان آسیا و شکست در برابر العین را فراموش نخواهند کرد.

آخرین تیم آسیایی که موفق به قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر کشور خود شده بود استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم بود که به جام طلایی دست پیدا کرد.

۹۰۹۸