ادامه صدرنشینی الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان با برد مقابل التعاون

ادامه صدرنشینی الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان با برد مقابل التعاون

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الهلال عربستان و التعاون عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، الهلالی که نیمار جونیور را به خاطر مصدومیت از لیست خود کنار گذاشته اند، اکنون روی ستاره های دیگر خود تکیه کرده اند و با درخشش آن ها است که در بازی ها به پیروزی می رسند.

در این بازی گل اول الهلال عربستان را الکساندر میتروویچ در دقیقه 81 روی پاس مالکوم به ثمر رساند و گل دوم هم در وقت های تلف شده پایان بازی توسط محمد کانو زده شد و الهلالی ها برد را به دست آوردند. الهلال عربستان همچنان صدرنشینی خود را در لیگ حرفه ای عربستان حفظ کرد و با این روند الهلالی ها در مسیر قهرمانی در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان قرار دارند و باید دید که در این مسیر دچار لغزش می شوند یا خیر چرا که النصر عربستان در تعقیب آن ها است و یاران رونالدو هم به طور جدی می خواهند در این فصل از رقابت ها به قهرمانی برسند. فعلا اما شرایط به شکلی است که الهلال صدرنشینی خود را در صورت برد النصر در بازی بعدی خود هم از دست نمی دهد.

1470