نیم‌فصل را به یاد بیاورید؛ شمس آذر دوباره استقلال را قهرمان می‌کند؟

نیم‌فصل را به یاد بیاورید؛ شمس آذر دوباره استقلال را قهرمان می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- شمس آذر در تعیین سرنوشت قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر نقش اساسی دارد. 

به گزارش فوتبالی، شمس آذر که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نتایجی فراتر از حد انتظار گرفته و با وجود اینکه هزینه زیادی در بازار نقل و انتقالات نداشته است و حتی دو مهره تاثیرگذارش یعنی علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری را در پنجره نقل و انتقالاتی از دست داده اما همچنان در رده‌های بالای جدول حضور دارد و اگر لیگ برتر را با امتیاز منفی ۳ آغاز نمی‌کرد هم‌اکنون با ۴۲ امتیاز در رتبه پنجم و بالاتر از ملوان قرار داشت. 

سبزپوشان قزوینی که به مانند بقیه تیم‌ها تنها ۲ بازی تا انتهای فصل دارند، نقش کاملا متفاوتی نسبت به سایرین دارند؛ شاگردان دقیقی از ساعت ۲۰ امشب باید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ بیست و سوم به مصاف پرسپولیس بروند. دیداری که در تعیین سرنوشت قهرمان فصل از اهمیت بالایی برخوردار است و استقلالی‌ها هم نیمی از حواس‌شان به این مسابقه است.

شمس آذر گرچه با یک امتیاز کمتر نسبت به ملوان ۴۰ امتیازی در رده ششم حضور دارد اما همچنان نیم‌نگاهی نسبت به کسب رتبه پنجم دارد و برای تحقق این امر احتیاج به کسب امتیاز در دو بازی باقی‌مانده خود مقابل پرسپولیس و سپاهان دارد.

در این میان اگر شاگردان سعید دقیقی بتوانند ترمز پرسپولیس را در قزوین بکشند و از آن طرف استقلال موفق به شکست دادن گل گهر شود صدر جدول دوباره دستخوش تغییر می‌شود و راه برای قهرمانی آبی‌ها هموار می‌شود. شمس آذر در نیم فصل نخست کمک شایانی به استقلال کرد و با شکست دادن سپاهان در هفته پانزدهم عامل قهرمانی آبی‌ها در نیم فصل اول شد. اتفاقی که باید ببینیم دوباره می‌تواند تکرار شود یا عکس این موضوع رقم می‌خورد. 

۹۰۹۸