پیش بازی شمس آذر قزوین – هوادار/ انتقام یا فرار از زیر صفر؟

پیش بازی شمس آذر قزوین – هوادار/ انتقام یا فرار از زیر صفر؟

پایگاه خبری فوتبالی- اولین مصاف تفکرات سعید دقیقی و محمود فکری دیدنی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دومین بازی از دومین روز هفته دوم لیگ برتر را مصاف شمس آذر قزوین و هوادار به خود اختصاص داده است. بر اساس آنچه روی کاغذ ثبت شده، انگیزه های دو تیم برای این بازی، برابر به نظر می‌رسد اما واقعیت این است که آنچه سعید دقیقی و شاگردانش در ذهن دارند با اندیشه‌های محمود فکری و بازیکنانش کاملا متفاوت است؛ شاید بازیکنان میهمان قصد داشته باشند اولین برد فصل را جشن بگیرند اما قزوینی‌ها به اهدافی بزرگتر مثل ماجراجویی در لیگ بیست و سوم فکر می‌کنند.

* شناخت مربیان از یکدیگر
هر چند برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر است که تیم‌های شمس آذر و هوادار به مصاف هم می‌روند اما مربیان دو تیم یعنی سعید دقیقی و محمود فکری شناخت خوبی از تفکرات یکدیگر دارند. فصل گذشته بود که فکری با ساپیا به قزوین رفت و شکستی چهار گله را تجربه کرد. شکستی که شاید باعث ناکامی نهایی سایپا در صعود به لیگ برتر هم شد. حالا محمود خان با تیمی دیگر به نام هوادار به دنبال پاک کردن آن خاطره بدش از قزوین است.

* اتفاق ویژه
تیم شمس آذر که با حکم کمیته انضباطی، فصل جدید را با امتیاز منفی آغاز کرده‌، در صورت پس گرفته شدن شکایت شهرداری همدان امتیازش از (5-) به (2-) تغییر می‌کند و چنانچه این اتفاق بیفتد و شاگردان دقیقی هم بتوانند مقابل هوادار به پیروزی برسند، در پایان هفته دوم امتیازشان را از صفر عبور خواهند داد.

* نتیجه هفته گذشته
شمس آذر قزوین می‌توانست خیلی زود و در همان هفته اول مسابقات به اولین برد لیگ برتری خود برسد اما گل پوریا سرآبادانی در آخرین لحظات پاسخ داده شد تا این تیم در نهایت از جدال با استقلال خوزستان فقط یک امتیاز بگیرد.
هوادار هم نتوانست مقابل میهمان خود مس رفسنجان – که از دقیقه 70 بازی 10 نفره شده بود - نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل بگیرد.

چهارشنبه 25 مرداد 1402
هفته دوم لیگ برتر
شمس آذر قزوین - هوادار ساعت 19:30


6442