رونمایی رییس سابق فدراسیون از گونه عجیب فساد؛ خرید بازیکن شب قبل از مسابقه!

رونمایی رییس سابق فدراسیون از گونه عجیب فساد؛ خرید بازیکن شب قبل از مسابقه!

پایگاه خبری فوتبالی- امیر عابدینی می‌گوید اشکال مختلف فساد در فوتبال ایران را از نزدیک دیده و لمس کرده است.

به گزارش فوتبالی، چند هفته قبل بود که ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان رسانه‌ای شد و فوتبالی‌ها را انگشت به دهان گذاشت. البته پیش از این کسی منکر وجود شکل‌های مختلف فساد در فوتبال ایران نبود و همه تاحدودی در جریان زدوبند و رشوه‌خواری در سطوح مختلف فوتبال ایران بودند، اما اینکه فسادی به این گستردگی آن هم در یک باشگاه لیگ برتری آشکارا برملا شود، می‌توان گفت اتفاق نادری بود که شدیدا صدای آن در جامعه ورزش پیچید و هنوز هم درباره آن بحث و گفت‌وگو صورت می‌گیرد.

علاوه بر لیگ برتر، سال‌هاست که در مورد لیگ یک و دو هم حرف و حدیث زیاد است و کم نیستند کسانی که ادعا می‌کنند شکل‌های مختلف فساد را در این مسابقات از نزدیک دیده‌اند. 

حالا امیر عابدینی، رییس اسبق فدراسیون فوتبال از گونه‌ای عجیب از فساد رونمایی کرده که شاید برای مخاطبان فوتبال جالب باشد؛ و آن هم خرید بازیکنان است! آن هم چه زمانی، درست شب قبل از مسابقه!

عابدینی در  بخشی از مصاحبه‌اش با ایسنا روایت جالبی مطرح کرده و توضیح دهد چگونه تبانی با چند بازیکن می‌تواند سرنوشت یک تیم را کاملا عوض کند: «فکرش را بکنید؛ شب قبل بازی که فردایش سرنوشت صعود یا عدم صعود تیم تو را رقم می‌زند، به یکباره بهترین دفاعت می‌گوید من تب دارم. دفاع نداری که در پست او بگذاری. ناچار می‌شوید دفاع راست خود را به پست دفاع وسط منتقل کنید. یکباره از فدراسیون با شما تماسی می‌گیرند که ایشان دوپینگش مثبت است. چه زمانی مسابقه است؟ فردا! که تو از ترس این بازیکن را هم دیگر نداری. خب هیچی دیگر.»

7474