اظهارنظر کاپیتان لیورپول درباره سرمربی جدید این باشگاه

اظهارنظر کاپیتان لیورپول درباره سرمربی جدید این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک کاپیتان هلندی لیورپول درباره انتصاب آرنه اسلوت به عنوان سرمربی جدید این باشگاه با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، در اواسط فصل جاری بود که ناگهان یورگن کلوپ اعلام کرد که در پایان فصل از جمع قرمزها جدا خواهد شد و به ماجراجویی هشت و نیم ساله اش در آنفیلد پایان خواهد داد. بعد از جستجو های فراوان برای انتخاب یک سرمربی جدید، بالاخره مدیران لیورپول تصمیم گرفتند تا با آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد مذاکره کنند و در پایان، او به عنوان جانشین کلوپ در لیورپول انتخاب شد. 

حالا کاپیتان لیورپول درباره آرنه اسلوت گفت: "امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش برود. البته من اعتماد کامل به تصمیم های باشگاه دارم و برای آینده، هیجان زده هستم. تغییر کردن همیشه نتیجه نامعلومی دارد و مشخص نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما من کاملاً به تصمیمی که مدیران گرفتند ایمان دارم و برای فصل جدید از حالا آماده ام! موفقیت هیچ وقت تضمین شده نیست و این کاملاً مشخص و واضح است. باید تا پای جان بجنگیم و تلاش کنیم تا باشگاه بار دیگر به جام های بزرگ دست پیدا کند و می دانم که یک سرمربی خوب روی نیمکت خواهند نشت. ما تیم بسیار خوبی هستیم."

4416