واکنش آرنه اسلوت به تونل وحشتی که در انتظار لیورپول است

واکنش آرنه اسلوت به تونل وحشتی که در انتظار لیورپول است

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول در چند هفته پیش رو بایستی در چند بازی حساس و سخت به صورت متوالی بازی کند و ممکن است کار برای آرنه اسلوت در این مقطع دشوار شود.

به گزارش فوتبالی، لیورپول شروع بسیار خوبی با آرنه اسلوت داشت. آن‌ها پس از گذشت هفت هفته، حالا صدرنشینی لیگ برتر انگلیس هستند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز شروع مقتدرانه‌ای داشتند.

لیورپول در هفته‌های آینده بازی‌های بسیار سختی در پیش رو دارد. این تیم این هفته باید با چلسی آماده و سرحال انزو مارسکا دیدار کند. قرمزها اگر می‌خواهند از صدرنشینی خود محافظت کنند، باید در این مسابقه پیروز شوند که البته کار سختی است. در ادامه، این تیم باید در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در برابر لایپزیش قرار بگیرد. بازی مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات هم می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیورپول در نیم‌فصل اول باشد، چون باید با یکی از مدعیان اصلی قهرمانی دیدار کنند.

تقابل با برایتون هجومی این فصل، چالش بعدی اسلوت و لیورپول است. پس از آن باید در برابر تیم سرسخت بایر لورکوزن قرار بگیرند که انگیزه‌های زیادی پس از قهرمانی در بوندسلیگا دارند. در چهار بازی بعدی خود نیز باید مقابل تیم‌های قدرتمندی همچون استون ویلا، رئال مادرید و منچسترسیتی قرار بگیرند.

حالا آرنه اسلوت در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار با چلسی در خصوص این تونل وحشت گفت: "ما می‌دانیم که این مقطع چقدر سخت است. ما باید پس از انجام تمامی این بازی‌ها قضاوت شویم و من امیدوارم که بتوانیم سربلند از این بازی‌ها خارج شویم."

1428