دکو به دنبال کشاندن ستاره لیورپول به بارسلونا

دکو به دنبال کشاندن ستاره لیورپول به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا توجه خود را به لوییز دیاز، معطوف کرده است و دکو نیز پیش تر با مدیر برنامه های این ستاره کلمبیایی دیدار کرده است.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها در تلاشند تا خود را برای تابستانی بزرگ آماده کنند، در حالی که دکو آماده می‌شود تا پس از جدایی ژاوی، ترکیب آبی اناری ها را دگرگون کند. دکو در تلاش است تا در این تابستان، آرایش کلی بارسلونا را تغییر دهد و روزنامه اسپانیایی آ اس نیز، گزارش داده است که لوییز دیاز گزینه اصلی ستاره پرتغالی سال های دور آبی اناری ها به شمار می‌رود. بارسا مدت هاست که به دنبال اضافه کردن یک وینگر جدید به ترکیب تیم خود است و در حالی که ژاوی نیکو ویلیامز را برای این پست در نظر داشت، حالا گزینه های این تیم تغییر کرده است.

دکو اعتقاد دارد که بارسلونا نیازمند توانایی های فیزیکی، شخصیت های بزرگ و قدرت رهبری بیشتری است، فاکتورهایی که به نظر او لوییز دیاز می‌تواند به افزایش آن کمک کند. گفته می‌شود که مدیر ورزشی فعلی بارسلونا پیش از این با نمایندگان این ستاره کلمبیایی صحبت کرده است تا شرایط او را بررسی کند. مصدومیت ها دوران حضور این ستاره 27 ساله را در آنفیلد تحت تاثیر قرار داده اند اما او در فصلی که گذشت، نقش بسیار پررنگی در ترکیب لیورپول داشت و توانست در طول 32 بازی، 8 بازی و 5 پاس گل را نیز به ثبت برساند.

2102