ستاره لیورپول برای بارسلونا چقدر آب می‌خورد؟

ستاره لیورپول برای بارسلونا چقدر آب می‌خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول آماده است تا در صورت در صورت دریافت پیشنهادی درخور برای لوئیز دیاز، مهاجم کلمبیایی خود که مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است، اجازه جدایی او از آنفیلد را صادر کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه کلمبیایی الهرالدو مدعی شده است که قرمزهای بندر لیورپول مایل اند تا در ازای دریافت مبلغی حدود 120 تا 145 میلیون یورو، دست از وینگر شماره 7 خود بکشند. علی رغم عملکرد بسیار خوب دیاز در فصل جاری، به نظر می‌رسد که هیچ تصمینی درباره آینده او در لیورپول وجود ندارد. گفته می‌شود که خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با اطرافیان دیاز دیداری داشته است و طی آن از مبلغ هنگفت لازم برای جذب ستاره کلمبیایی مطلع شده است اما باید به این نکته توجه کرد که لاپورتا و بارسلونا، با توجه به موقعیت مالی متزلزل و بدهی‌های زیاد باشگاه اسپانیایی، شانس زیادی برای جذب دیاز با این مبلغ سنگین نخواهند داشت.

پدر دیاز اخیرا با مصاحبه خود که طی آن از انتقال دیاز به بارسلونا به عنوان یک رویا برای پسر خود نام برده بود، در آتش شایعات راجع به این انتقال دمیده بود. 

لوئیز دیاز، در ژانویه 2022 و در ازای 47 میلیون یورو از پورتو به جمع شاگردان یورگن کلوپ اضافه شد. او در فصل جاری در طول 38 بازی خود برای لک لک‌ها در تمام رقابت‌ها، موفق شده تا 11 گل و 5 پاس گل را به ثبت برساند.

2102