رسمی؛ لوئیز دیاز از پورتو به لیورپول پیوست

رسمی؛ لوئیز دیاز از پورتو به لیورپول پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم کلمبیایی 25 ساله پورتو، که انتقالش به لیورپول در مراحل پایانی قرار داشت، رسما به این بشگاه پیوست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت باشگاه لیورپول ، قرمز‌های آنفیلد به صورت رسمی اعلام کردند که مراحل پیوستن لوئیز دیازِ کلمبیایی به این باشگاه نهایی شده است.

لوئیز دیاز قبل از پیوستن به لیورپول، شماره پیراهن خود را نیز انتخاب کرده و از این پس، پیراهن شماره 23 لیوپول متعلق به لوئیز دیاز است.

باشگاه لیورپول با انتشار این تصویر روی وب‌سایت رسمی باشگاه، این موضوع را تایید کرد:

لوئیز دیاز شماره 23

پیراهن شماره 23 لیورپول پیش از این بر تن بازیکنانی چون جیمی کرگر، امره چان، روبی فاولر و اخیرا ژردان شکیری بوده است.

مهاجم 25 ساله کلمبیایی، پس از گذراندن تست‌های پزشکی باشگاه و انجام توافقات شخصی، قراردادی بلند مدت با قرمزها به امضا رساند.

دیاز پس از دو و نیم فصل حضور در پورتو، که حاصلش ثبت 41 گل در 125 بازی بود، از این پس با شماره 23 آنفیلد شناخته خواهد شد. این مهاجم در مرحله گروهی این فصل لیگ‌قهرمانان اروپا، دو بار مقابل لیورپول به میدان رفت که در هر دو دیدار، با پیراهن پورتو مقابل حریف انگلیسی خود شکست خورد.

لوئیز دیاز کلمبیایی، که در نیم‌فصل اول لیگ پرتغال 14 گل به ثمر رسانده است، در 31 بازی ملی با پیراهن کشورش، توانسته 7 بار دروازه حریفان کلمبیا را باز کند.

باشگاه لیورپول به انتشاری تصویری در صفحه رسمی خود در شبکه‌های احتماعی، ورود این بازیکن را خوش آمد گفت:

لوئیز دیاز توئیتر

باید دید خرید جدید یورگن کلوپ برای لیورپول، که رقم انتقالش حدودا 50 میلیون یورو تخمین زده شده است، چه عملکردی در این باشگاه لیگ‌برتری به‌نمایش خواهد گذاشت.

9719