نعمتی و تکذیب شایعه پیوستن به تراکتور؛ مگر تیمی بهتر از پرسپولیس داریم؟

نعمتی و تکذیب شایعه پیوستن به تراکتور؛ مگر تیمی بهتر از پرسپولیس داریم؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع باشگاه پرسپولیس می‌گوید دوست دارد همچنان به کار خود در این تیم ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد، علی نعمتی است.

او در دورانی که شاگرد گل‌محمدی بود، غالبا در پست دفاع چپ و گاهی هم دفاع وسط برای قرمزها به میدان می‌رفت و با روی کار آمدن اوسمار هم همچنان از بازیکنان ثابت ترکیب بود، اما پس از جذب عبدالکریم حسن، سمت چپ دفاع پرسپولیس به این بازیکن خوش استایل قطری سپرده شد و نعمتی رفته رفته نیمکت‌نشین شد.

طی روزها و هفته‌های اخیر، شایعات عجیبی در مورد نعمتی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه او از تراکتور پیشنهاد دریافت کرده و برای پیوستن به پرشورها چراغ سبز نشان داده است.

حتی برخی رسانه‌ها ادعا کردند که تراکتور با بازیکن پرسپولیس به توافق قطعی دست پیدا کرده و باید انتقال نعمتی به تبریز را قطعی دانست، ماجرایی که بیشتر به شایعه و گمانه‌زنی رسانه‌ای شباهت داشت.

نعمتی در بخشی از مصاحبه‌اش با ایرنا، احتمالا در واکنش به این شایعه، برای ماندن در پرسپولیس و تمدید قراردادش چراغ سبز نشان داده و معتقد است تیمی بهتر از پرسپولیس وجود ندارد. او در واکنش به این سوال که آیا پس از پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند یا خیر، اینطور می‌گوید: «مگر تیمی بهتر از پرسپولیس هم هست که بخواهیم به آن فکر کنیم؟‌ دوست دارم در این تیم بمانم و به این موضوع افتخار می‌کنم.»

7474