آبی پوشانی که با پیراهن گل گهر دروازه استقلال را باز کرده‌اند

آبی پوشانی که با پیراهن گل گهر دروازه استقلال را باز کرده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در بازی هفته ماقبل آخر لیگ بیست و سوم باید در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجان باشد

به گزارش فوتبالی، دیدار بعدی استقلال و گل گهر سیرجان، دهمین مصاف آن‌ها در لیگ برتر خواهد بود که در طول 9 دیدار گذشته، 7 برد برای استقلال و تنها یک برد برای گل گهر به ثبت رسیده است و یک بازی هم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسیده است. در طول بازی‌های برگزار شده در لیگ برتر اما، استقلال موفق شده 15 بار دروازه سیرجانی‌ها را باز کند و همچنین گل گهر نیز 7 بار دروازه آبی‌پوشان را باز کرده است. 7 گلی که تقریبا نیمی از آن یعنی 3 گل، توسط استقلالی‌های سابق و فعلی زده شده است.

بهنام برزای که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را بین سال‌های 1393 تا 1397 در کارنامه دارد اولین گل لیگ برتری گل گهر به استقلال را در مهر ماه سال 1398 وارد دروازه آبی پوشان کرد. پنالتی برزای ابتدا توسط دروازه‌بان استقلال مهار شد اما روی ریباند، برزای جبران کرد و موفق شد دروازه سید حسین حسینی را باز کند.

مرتضی تبریزی که در دوران فوتبالی‌اش، 44 بار برای استقلال به میدان رفته بود؛ در لیگ بیست و یکم با پیراهن گل گهر، دروازه استقلال را باز کرد تا دومین نفر این فهرست باشد. سومین و آخرین استقلالی که با پیراهن گل گهر دروازه استقلال را باز کرده است، مدافع مصدوم این روزهای آبی پوشان پایتخت است. آرمین سهرابیان، 15 اسفند سال 1401 دروازه استقلال را باز کرد تا آخرین نفر فهرست گلزنان آبی پوش گل گهر به استقلال باشد

مهدی تیکدری نیز یکی از گلزنان گل گهر به استقلال بوده است که در ابتدای فصل زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن او به استقلال به گوش می‌رسید که در نهایت این انتقال انجام نشد. نکته جالب در مورد گل‌های یاد شده نیز این است که در تمامی این 4 دیدار، استقلال با نتیجه دو بر یک پیروز میدان بوده است.

7899