آمار ضعیف گل‌گهر مقابل استقلال/ اوزونیدیس به دنبال طلسم‌شکنی

آمار ضعیف گل‌گهر مقابل استقلال/ اوزونیدیس به دنبال طلسم‌شکنی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال گل گهر سیرجان در سال ۱۴۰۳ یک آمار منفی از خود به جا گذاشته و شاگردان «مارینوس اوزونیدیس» به دنبال پایان این رکورد منفی برابر استقلال تهران هستند.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های فوتبال گل گهر و استقلال تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر باید روز سه شنبه ۸ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار بگیرند. گل گهر با ۳۶ و استقلال با ۶۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های هشتم و دوم جدول جای گرفته‌اند و این بازی برای هر دو تیم مخصوصاً آبی‌پوشان پایتخت بسیار حساس و مهم است.

تیم گل گهر که در این فصل با هدایت «مارینوس اوزونیدیس» کار خود را آغاز کرده در نیم فصل اول توانست با کسب ۲۳ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گیرد اما این تیم در نیم فصل دوم به مراتب نتایج ضعیف‌تری را کسب کرده است.

آخرین باری که گل گهر توانست یک تیم را در لیگ برتر شکست دهد به دیدار برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیستم و تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ بر می‌گردد که شاگردان اوزونیدیس موفق شدند با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست دهند. نکته جالب اینجاست که گل گهر در سال ۱۴۰۳ در مجموع ۷ دیداری که در لیگ برتر انجام داده است، ۳ تساوی و ۴ شکست را کسب کرده و هنوز تیمی را شکست نداده است.

با نگاهی به آمار بازی‌های رو در روی گل گهر و استقلال تهران متوجه خواهیم شد که در ۱۰ مصاف قبلی دو تیم ۸ پیروزی سهم آبی‌ها بوده و یک بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و در یک دیدار هم گل گهر پیروز از زمین خارج شده است.

فصل گذشته هر و دیدار با برتری استقلال تهران به پایان رسید و در دیدار رفت فصل جاری اوزونیدیس موفق شد از استقلال امتیاز بگیرد و حالا او و شاگردانش امیدوارند تا در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی بزنند و بتواند با شکست دادن استقلال به اولین پیروزی خود در سال ۱۴۰۳ نیز دست یابند.

7474