امتیازات خاص اوزونیدیس در بدترین فصل گل‌گهر

امتیازات خاص اوزونیدیس در بدترین فصل گل‌گهر

پایگاه خبری فوتبالی- گل‌گهری‌ها امسال با هدایت اوزینیدوس توانستند در پایان لیگ، در رتبه نهم جدول قرار بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، گل گهر در فصلی که گذشت چهارمین تجربه متوالی حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. آن‌ها تا پیش از این فصل در لیگ بیست و دوم با قرارگیری در رتبه پنجم، بدترین تجربه حضور در لیگ را تجربه کرده بودند. این فصل اما در نهایت با هدایت مربی یونانی، با 36 امتیاز و قرارگیری در رتبه نهم به کار خود پایان دادند. رتبه‌ای که بدترین تجربه گل گهر سیرجان در سال‌های حضورش در سطح اول فوتبال ایران بود. 

آن‌ها در لیگ بیست و سوم، هشت پیروزی را ثبت کرده‌اند که نصف آن‌ها با زدن تنها یک گل به دست آمده است. گل گهر در هفته سوم و در مقابل نساجی، در هر دو بازی رفت و برگشت با صنعت نفت آبادان در هفته پنجم و بیستم و در بازی با فولاد در هفته شانزدهم موفق شد با یک برد اقتصادی به 3 امتیاز مسابقه دست یابد. 

گل گهری‌ها مانند اکثر تیم‌های حاضر در این قسمت جدول، کامبک‌هایی زدند که آن‌ها را به یک امتیاز بازی رساند و بازگشت‌شان نیمه کاره ماند. اوزونیدیس و شاگردانش در هفته چهارم و در مقابل ملوان، در هفته نهم و در مصاف با استقلال خوزستان و در نهایت در بازی با شمس آذر در هفته یازدهم، ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه بازی، گل خورده را جبران کردند و در نهایت با یک امتیاز از مسابقه خارج شدند.  

فصل برای گل گهر با بدترین آمار چند سال اخیر به پایان رسید و آن‌ها حالا امیدوارند که در جام حذفی به قهرمانی برسند. گل گهر در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، باید بیست و ششم خرداد ماه در مقابل سپاهان در نقش جهان قرار بگیرند. برنده این دیدار نیز باید با برنده بازی مس رفسنجان و آلومینیوم اراک، برگزار کننده مصاف فینال باشند.

7899