كاپيتان استقلال خطاب به هواداران: هنوز لیگ تمام نشده و با تمام وجود می‌جنگیم

كاپيتان استقلال خطاب به هواداران: هنوز لیگ تمام نشده و با تمام وجود می‌جنگیم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان استقلال با انتشار یک استوری از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، استقلال شب گذشته با تساوی مقابل نساجی، در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر صدر جدول را از دست داد. حواشی این دیدار که از چند روز پیش از بازی آغاز شده بود، بعد از بازی هم ادامه داشت.

حواشی این تساوی تلخ حتی به پست اینستاگرامی هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس هم رسید و تعدادی از هواداران استقلال در اقدامی عجیب خواستار اخراج فوری جواد نکونام شدند. 

حالا پس گذشت حدودا 24 ساعت از این دیدار، کاپیتان استقلال با انتشار یک استوری ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش، گفته است که فعلا زمان مناسبی برای تخریب و انتقاد نیست.

در استوری حسینی آمده است: "هواداران عزیز استقلال همه ما از دیشب لحظات سختی را سپری کردیم و همه ناراحت هستیم که نتوانستیم شما رو خوشحال کنیم... به خاطر این که شما خوشحال نیستید عذرخواهی می‌کنم اما خواهش من از شما این است که هنوز لیگ تمام نشده و الان زمان مناسبی برای تخریب و انتقاد نیست. خودتان خوب می‌دانید ما بازیکنان امسال با همه کم و کاستی‌ها ۲۸ هفته برای خوشحالی شما جنگیدیم و چیزی کم نگذاشتیم. همه مجموعه تیمی امسال فقط یک هدف داریم که آن هم خوشحالی شماست.... به شما قول می‌دهم این ۲ هفته با تمام وجودمان برای شما می‌جنگیم و لحظه‌ای کم نمی‌گذاریم. ایمان داریم که این مسیر سختی که آمدیم این گونه تمم نمی‌شود.

از شما هم خواهش می‌کنم مثل همیشه تا لحظه آخر از تیمتان حمایت کنید و بیاید این ۲ هفته متحدتر و قوی‌تر از قبل در کنار هم باشیم تا به امید خدا آخر فصل همه کنار هم خوشحال و شاد باشیم.»

استقلال در دو هفته پایانی باید به مصاف گل گهر و پیکان برود و امیدوار به لغزش رقیب است تا بازهم به صدر جدول برگردد.

2636