دی‌بروینه و صلاح چه زمانی به لیگ عربستان می‌روند؟

دی‌بروینه و صلاح چه زمانی به لیگ عربستان می‌روند؟

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح و کوین دی بروینه مورد توجه باشگاه های عربستانی قرار دارند و به نظر می رسد که عربستانی ها می خواهند در سال 2025 و در زمان اتمام قراردادشان با لیورپول و منچسترسیتی به سراغشان بروند.

به گزارش فوتبالی، دی بروینه و صلاح به اهداف اصلی باشگاه های عربستانی ها تبدیل شده اند. الاتحاد مدتهاست که برای خرید صلاح تلاش می کند و دی بروینه نیز گزینه رویایی آنها به شمار می رود. حالا تلگراف گزارش داده است که باشگاه های عربستانی در تلاش هستند تا این دو بازیکن را به صورت رایگان به خدمت بگیرند و به همین خاطر به این زودی ها با آنها مذاکره نخواهند کرد. 

عربستانی ها از زمان خرید رونالدو در زمستان 2023 سخت به دنبال خرید ستارگان فوتبال اروپا بوده اند. فیرمینو و سادیو مانه دو هم تیمی سابق صلاح در لیگ عربستان حضور دارند در حالی که آیمریک لاپورت و ریاض محرز دو ستاره سابق منچسترسیتی نیز در باشگاه های عربستانی هستند. 

باشگاه های عربستانی می توانند دی بروینه و صلاح را در سال 2025 به صورت رایگان به خدمت بگیرند و نیازی به پرداخت هزینه به باشگاه هایشان نخواهند داشت. در هر صورت به نظر می رسد که هر دو بازیکن حداقل یک سال دیگر در لیگ انگلیس خواهند بود و بعد از اتمام قراردادهایشان می توانند در مورد آینده تصمیم بگیرند.

4125