کوین دی بروینه هنوز مذاکره جدی با لیگ عربستان نداشته است

کوین دی بروینه هنوز مذاکره جدی با لیگ عربستان نداشته است

پایگاه خبری فوتبالی- صندوق سرمایه گذاری عربستان هنوز هیچ پیشنهاد جدی برای جذب کوین دی‌بروینه ارائه نکرده است.

به گزارش فوتبالی، علاقه مدیران لیگ عربستان برای عقد قرارداد با کوین دی‌بروینه در تابستان آینده واقعی است اما تا این لحظه هیچ مذاکره رسمی یا پیشنهاد جدی از سوی مدیران صندوق سرمایه گذاری لیگ عربستان برای جذب این هافبک خلاق وجود ندارد. دی‌بروینه در ابتدا با باشگاه منچسترسیتی در مورد مذاکره برای تمدید قرارداد و احتمال تمدید صحبت خواهد کرد و قطعا اولویت او منچسترسیتی است اما در صورت ارائه پیشنهاد عجیب شاید او هم راهی لیگ عربستان شود.

صندوق سرمایه گذاری عربستان قصد دارد که این بازیکن را برای الهلال جذب کند. این صندوق برای پیشرفت فوتبال در این کشور رقم عجیب ۱۰۰ میلیون یورویی را برای جذب این ستاره اختصاص داده است تا با یکی از بهترین و سرشناس‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان قرارداد امضا کند. البته جذب دی‌بروینه اصلا آسان نیست چرا که او از محبوب‌ترین و موفق ترین بازیکنان تیم پپ گواردیولا است. این ستاره بلژیکی تنها بازیکنی است که قبل از حضور گواردیولا در منچسترسیتی بوده و همچنان به حضور خود در این تیم ادامه می‌دهد.

کوین دی بروینه از زمان بازگشت از مصدومیت خود یعنی کمی بیش از یک ماه روی ۹ گل تیم خود تأثیر مستقیم داشته که شامل ۲ گل و ۷ پاس گل بوده است.

۱۰۰۹