یک گل برای جبران فرصت‌سوزی؛ عیسی مهمترین بغل پای فصلش را زد!(عکس)

یک گل برای جبران فرصت‌سوزی؛ عیسی مهمترین بغل پای فصلش را زد!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- عیسی آل کثیر در بهترین زمان ممکن گل تساوی‌بخش پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان را به ثمر رساند. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در شرایطی موفق به شکست دادن استقلال خوزستان شد که در نیمه اول و در کمال ناباوری ۳ گل دریافت کرد و خیلی‌ها حتی هواداران‌شان هم گمان کردند که کارشان تمام شده است. اما شاگردان اوسمار ویرا با الهام گرفتن از کامبک‌های رویایی جهان فوتبال و هم‌قسم شدن برای جبران نتیجه عجیب نیمه اول به بازی برگشتند و مزد بازی جسورانه خود را گرفتند.

قرمزها در شرایطی موفق به شکست دادن استقلال خوزستان شدند که موقعیت‌های گل زیادی را در طول ۹۰ دقیقه از دست دادند و به نوعی مهاجمان این تیم اگر دقت را چاشنی ضربات نهایی خود می‌کردند چه‌بسا زودتر کامبک می‌زدند و نتیجه عجیب و غریبی را از خود برجای می‌گذاشتند. 

یکی از موقعیت‌های خوب گلزنی در نیمه اول و در زمانی که بازی یک بر صفر به سود رقیب خوزستانی دنبال می‌شد نصیب عیسی آل کثیر شد که او ضربه نهایی خود را از روی شکم سیری زد و بعد از اینکه ضربه‌اش توسط گروسیان دفع شد در ادامه با ضربه‌ای آکروباتیک توپ را به بیرون فرستاد!

با این وجود برترین گلزن فصل قرمزها در نیمه دوم جبران مافات کرد و در دقیقه 86 قدر موقعیت به دست آمده در محوطه جریمه استقلال خوزستان را دانست و با سماجت توپ را میان دو مدافع مرکزی حریف از آنِ خود کرد و با ضربه‌ای حساب شده توپ و تور را به هم رساند تا مهمترین بغل پای این فصل خود را به ثبت برساند. 

۹۰۹۸