21 ثانیه قبل از گل طلاییِ اورونوف؛ وقتی قلب پرسپولیسی‌ها یک لحظه ایستاد!

21 ثانیه قبل از گل طلاییِ اورونوف؛ وقتی قلب پرسپولیسی‌ها یک لحظه ایستاد!

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرسپولیس شب گذشته در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان بود. 

نیمه اول این مسابقه با نتیجه باورنکردنی 3 بر صفر به سود آبی‌پوشان اهوازی تمام شده بود اما سوت پایان مسابقه که زده شد پرسپولیس 4 گل زده بود و بازی را به نفع خودش تمام کرده بود. نتیجه‌ای که پرسپولیس را بعد از هفته‌ها به صدر جدول رساند.

قبل از گل چهارم پرسپولیس و در زمانی که بازی 3 بر 3 بود یک اتقاق مهم افتاد که سرنوشت بازی را عوض کرد. استقلال خوزستان می‌توانست گل چهارم خودش را بزند اما با بدشانسی ضربه مهاجم این تیم تبدیل به گل نشد و همین توپ با ضد حمله پرسپولیس به گل چهارم این تیم منجر شد. 

رستم محمد از سمت چپ محوطه پرسپولیس توپ خطرناکی را سانتر کرد و در روزی که خط دفاع پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت حسن شوشتری مهاجم تازه وارد استقلال خوزستان آزادانه با سر به توپ ضربه زد که این ضربه به شکلی بسیار خطرناک و نفس‌گیر از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

لحظه‌ای که این توپ از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد دقیقه 04:01 از وقت‌های تلف شده بود. اگر این توپ تبدیل به گل می‌شد کار تمام بود و پرسپولیس بازی را با نتیجه 4 بر 3 می‌باخت. اما بخت و اقبال با تیم اوسمار ویرا یار بود که ضربه شوشتری با اختلاف کمی از دروازه راهی اوت شد.

نکته جالب این که همین توپ در شروع مجدد تبدیل به ضد حمله پرسپولیس و گل پیروزی‌بخش این تیم شد. بیرانوند خیلی سریع توپ را کاشت و به امید عالیشاه که تا پشت محوطه جریمه خودی عقب آمده بود داد. امید پا به توپ تمام زمین را طی کرد و پشت محوطه جریمه دانیال اسماعیلی‌فر را در یک موقعیت خوب صاحب توپ کرد.

دانیال یک پاس کات‌بک داد و محمد حسین کنعانی زادگان به صورت زمینی توپ را شوت کرد. این ضربه را فرزین گروسیان برگشت داد اما توپ در دو قدمی خط دروازه زیر پای اوستون اورونوف افتاد و تبدیل به گل چهارم پرسپولیس شد.

در لحظه‌ای که توپ اورونوف وارد دروازه میهمان شد بازی در دقیقه 04:22 وقت‌های تلف شده بود و این در حالی است که 21 ثانیه قبل این استقلال خوزستان بود که می‌توانست گل چهارمش را بزند. اما این اتفاق نیفتاد و پرسپولیس 21 ثانیه بعد گل چهارم را زد و پیروز شد.

1359