دلیل کروس برای بازنشستگی از زبان خودش

دلیل کروس برای بازنشستگی از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی – تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، از دلیل خود برای تصمیم بر کناره گیری در دنیای فوتبال در این تابستان پرده برداشت.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 34 ساله فرصت این را داشت تا قراردادی یک ساله با رئال مادرید به امضا برساند اما با تصمیم خود مبنی بر اعلام بازنشستگی خود پس از رقابت‌های یورو 2024، دنیای فوتبال را شوکه کرد. 

تونی کروس در پادکست خود اعتراف کرد که تابستان گذشته به بازنشستگی فکر می‌کرده است اما شانس دیگری می‌خواسته تا دوران حرفه ای خود را در بالاترین سطح به اتمام برساند. او در اینباره گفت:" هرکسی که در سال‌های اخیر با دقت به حرف های من گوش داده باشد، شنیده که من گفته ام در نقطه ای از دوران بازی من، تنها راه برایم تمام کردن فوتبالم در رئال مادرید خواهد بود. فصل آخر من به این معنی است که این تابستان، آخر این مسیر خواهد بود. همیشه وقتی شما به بازنشستگی فکر می‌کنید، این مسئله خیلی مهم است که بتوانید با موفقیت بازنشسته شوید. حتی پیش از رسیدن فینال لیگ قهرمانان، می‌توانم بگویم که امسال، فصل موفقیت آمیزی بوده است. الان به نظر زمان بی نقصی است. هیچوقت نمی‌خواستم این حس را داشته باشم که باشگاه، طرفداران و افراد دورم مجبور شوند به من بگویند که دیگر تمام است یا مجبور شوم با نشستن روی نیمکت برای دو یا سه سال کارم را تمام کنم. پس من خوشحال و مفتخرم که توانستم از این ها جلوگیری کنم، این موضوع حس خوبی دارد."

2102