شوک بزرگ به پرسپولیس؛ دانیال به حریف پاس گل داد!

شوک بزرگ به پرسپولیس؛ دانیال به حریف پاس گل داد!

پایگاه خبری فوتبالی- در ادامه فصل پرنوسان دانیال اسماعیلی‌فر، دروازه پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان خیلی زود روی اشتباه این بازیکن باز شد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از مسابقات مهم هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 19:45 پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفته است. همزمان با این بازی، 7 مسابقه دیگر هم در حال برگزاری است که بازی نساجی قائمشهر و استقلال هم دیگر مسابقه حساس این هفته است.

پرسپولیس رده دومی در حالی مقابل استقلال خوزستان قرار گرفته است که حریف در رده چهاردهم جدول ایستاده است و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد پرسپولیس از همان لحظات ابتدایی، بازی را در دست بگیرد و خیلی زود هم به گل برسد.

اما اتفاقی که افتاد دقیقا برعکس پیش بینی‌ها بود. در دقیقه چهارم بازی، دانیال اسماعیلی‌فر در مقابل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ بود اما به شکلی عجیب توپ را لو داد. آن هم در مقابل بازیکنی مثل جواد آقایی‌پور. آقایی‌پور با یک پاس عمقی علیرضا کاظمی را در موقعیت مناسبی قرار داد. کاظمی هم با یک نوک پا توپ را به راحتی از محمد حسین کنعانی زادگان عبور داد و با بیرانوند تک به تک شد. در نهایت هم با یک ضربه دقیق پای راست دروازه پرسپولیس را باز کرد.

این گل یک شوک به پرسپولیسی‌ها داد. البته که کنعانی‌زادگان هم خیلی راحت از کاظمی دریبل خورد اما شروع این گل با اشتباه عجیب دانیال بود. مدافع راست پرسپولیس که فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است و البته انتقادات زیادی را هم متحمل شده است. 

دانیال از یک طرف با 7 پاس گل در رده سوم بهترین پاسورهای لیگ است و بیشترین پاس گل را برای تیمش داده است. اما از طرفی اشتباهاتی مثل از دست دادن پنالتی در جام حذفی مقابل آلومینیوم، محرومیت از بازی با سپاهان به دلیل رفتار ناشایست در بازی با صنعت نفت و یکی دو گل به خودی مقابل صنعت نفت در تهران و النصر عربستان در تهران هم در کارنامه او در این فصل ثبت شده است و حالا اشتباهِ امشب را هم باید به کارنامه او اضافه کرد. اشتباهی که ممکن است که برای پرسپولیس گران تمام شود.

1359