اوسمار به خوش‌بینی‌ها پایان داد؛ مرتضی و یاسین این فصل بازی نمی‌کنند

اوسمار به خوش‌بینی‌ها پایان داد؛ مرتضی و یاسین این فصل بازی نمی‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که از مصدومیت پارگی رباط صلیبی برگشته‌اند علیرغم آمادگی، در این فصل برای پرسپولیس بازی نخواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در این فصل چند بازیکن داشت که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدند. مهم‌ترین این بازیکنان یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی بودند. سلمانی در 16 مهر ماه 1402 در بازی با گل‌گهر سیرجان رباط صلیبی داد و پورعلی‌گنجی 9 روز بعد، در بازی ایران و قطر در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن دچار پارگی رباط صلیبی شد.

همان روزها به نظر می‌رسید هر دوی این بازیکنان همه مسابقات فصل را از دست داده‌اند. اما آنها تقریبا از یک ماه پیش به تمرینات پرسپولیس اضافه شده‌اند و روند درمانی‌ و ریکاوری‌شان ظاهرا بسیار خوب پیش رفته است. به حدی که گفته می‌شود می‌توانند حداقل در یکی دو مسابقه پایانی پرسپولیس در لیگ بازی کنند. جالب این که سلمانی خودش گفته بود قادر است در بازی با مس رفسنجان که روز دوازدهم خردادماه در هفته پایانی لیگ برگزار می‌شود به میدان برود. 

اما امروز اوسمار خوش‌بینی‌ها درباره حضور مرتضی و یاسین در بازی‌های آخر فصل را از بین برد. وقتی یک خبرنگار در نشست خبری از سرمربی برزیلی در این باره پرسید اوسمار گفت: «خیر، در این فصل از آنها استفاده نمی‌کنیم.»

نکته مهم اما این است که پورعلی گنجی حتی در صورت تایید و موافقت اوسمار هم  نمی‌توانست در این فصل برای پرسپولیس بازی کند. چون که نام او از فهرست بزرگسالان پرسپولیس خط خورده است. اما نام یاسین در فهرست هست و با این وجود او هم در این فصل برای تیمش بازی نخواهد کرد.

1359