اوسمار و ماجرای عبدالکریم حسن؛ از این که موقع تولدم فرزندم نبودم هنوز هم ناراحتم

اوسمار و ماجرای عبدالکریم حسن؛ از این که موقع تولدم فرزندم نبودم هنوز هم ناراحتم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیسی با نگاهی انساندوستانه به مدافع قطری تیمش اجازه غیبت در تمرینات را داده است.  

به گزارش فوتبالی، عبدالکریم حسن مدافع قطری که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست در این تیم نمایش‌های خوبی داشته است و با ارائه بازی‌های کم‌نقص توانسته رضایت کادر فنی و هواداران پرسپولیس را جلب کند.

عبدالکریم حسن به قدری برای پرسپولیس خوب بازی کرده است که پرسپولیسی‌ها نگران از دست دادن او شده‌اند و خواستار یک قرارداد بلندمدت با او شده‌اند. در چنین مواردی طبیعی هم هست که شایعات زیادی درباره این بازیکن منتشر شود.

عبدالکریم حسن در این هفته چند روزی در تمرینات پرسپولیس غیبت داشت. البته دلیل غیبت او خیلی زود هم مشخص شد. ظاهرا قرار بوده فرزند او در همین روزها به دنیا بیاید. این اتفاق روز دوشنبه افتاد و عبدالکریم با اجازه باشگاه به کشورش سفر کرده بود تا در هنگام تولد فرزندش در کنار همسرش باشد.

اما نکته این بود که غیبت مدافع قطری در تمرینات کمی بیشتر طول کشید و او در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هم در تمرینات پرسپولیس غایب بود. حالا ظاهرا او برگشته است و در تمرین امروز پرسپولیس که آخرین تمرین قبل از مسابقه با استقلال خوزستان است حضور خواهد داشت. بنابراین احتمال این که عبدالکریم حسن در بازی با استقلال در ترکیب اصلی تیمش نباشد وجود دارد.

این مساله در نشست خبری امروز اوسمار ویرا مطرح شد و سرمربی پرسپولیس در پاسخ کفت: «خارج از مسائل فنی، شاید اگر هر کسی هم جای من بود این تصمیم را می‌گرفت که به عبدالکریم حسن اجازه بدهد تا برود. چون تولد فرزند فقط یک بار اتفاق می‌افتد. من بحث انسانی را نگاه کردم چون خودم این تجربه را داشتم. وقتی دختر من به دنیا می‌آمد، ما یک بازی حساس داشتیم و من نتوانستم کنار خانواده و دخترم باشم. تا امروز هم خودم را مقصر می‌دانستم که چرا این شغل را انتخاب کردم. پس از نظر انسانی خودم را جای آن شخص می‌گذارم و این تصمیم را گرفتم. عبدالکریم حسن امروز به تمرین اضافه می‌شود.»

1359