پوچتینو گزینه جدید هدایت تیم ملی انگلیس؟

پوچتینو گزینه جدید هدایت تیم ملی انگلیس؟

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریتسیو پوچتینو در صورت جدایی گرت ساوتگیت از تیم ملی انگلیس پس از رقابت‌های یورو 2024، مایل خواهد بود تا هدایت سه شیرها را برعهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی، پوچتینو پس از جدایی غافلگیر کننده اش از تیم چلسی، آن هم پس از کمتر از یک سال، در دسترس خواهد بود. این سرمربی آرژانتینی که سابقه هدایت تاتنهام و پاری سن ژرمن را نیز دارد، توسط منچستر یونایتد و بایرن مونیخ نیز زیر نظر قرار گرفته شده است، در حالی که غول آلمانی، می‌تواند فرصت تجدید دیدار با هری کین و اریک دایر را به او پیشنهاد بدهد. حالا در حالی که پوچتینو گزینه های خود برای شغل بعدی اش را بررسی خواهد کرد تا ثابت کند که مشکل چلسی او نبوده است، امکان پیوستن به تیم ملی انگلیس در صورت در دسترس بودن این جایگاه را رد نکرده است. 

ساوتگیت مشخص کرده است که هرگونه بحثی درباره آینده خود در تیم ملی انگلیس را به بعد از رقابت های یورو 2024 موکول کرده است. قرارداد این سرمربی تا پایان سال جاری اعتبار دارد اما روسای فدراسیون فوتبال انگلیس، خواهان ماندن او تا جام جهانی 2026 در این تیم هستند. با این حال، شرایط فعلی پوچتینو ممکن است او را به عنوان یک گزینه جدید و تازه در دسترس قرار گرفته به میدان بیاورد و آینده ساوتگیت در این تیم را تحت الشعاع خود قرار دهد.

2102