یک پرسپولیسی در یورو/ بلندپروازی گولسیانی به سمت برلین!

یک پرسپولیسی در یورو/ بلندپروازی گولسیانی به سمت برلین!

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ برتر ایران در یورو ۲۰۲۴ یک نماینده سرشناس خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، گئورگی گولسیانی که سال‌هاست در فوتبال ایران توپ می‌زند و علاوه بر حضور در پرسپولیس سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ذوب آهن، سپاهان و نساجی را دارد با حضور در لیست ۲۶ نفره تیم ملی گرجستان، در یورو ۲۰۲۴ حاضر خواهد بود. 

گولسیانی که با ۱۵ گل زده، بعد از آلن ویتل دومین گلزن خارجی برتر تاریخ پرسپولیس به شمار می‌آید درحالی مسافر یورو شده که طبق آمار ترانسفرمارکت، تاکنون برای تیم ملی بزرگسالان گرجستان به میدان نرفته و تنها موفق به انجام ۳ بازی در رده‌های پایه برای این تیم شده است! 

در لیست ۲۶ نفره ویلی سانیول فرانسوی که تا همین حالا هم دست به کار بزرگی زده و گرجستان را برای نخستین بار به یورو رسانده نام بازیکنان شاخصی نظیر خویچا کواراتسخلیا از ناپولی، گیورگی مامارداشویلی از والنسیا و گیورگس میکاتادزه از متس به چشم می‌خورد. 

گرجستان که همین چندی پیش با مغلوب کردن یونان در ضربات پنالتی موفق شده بود جواز صعود به یوروی پیش روی را از دیدار پلی‌آف بگیرد حالا باید در اولین تورنمنت بین‌المللی که تجربه می‌کند به مصاف تیم‌های ترکیه، پرتغال و جمهوری چک برود.

گولسیانی امیدوار است بتواند در مسابقات یورو با جلب کردن نظر سرمربی فرانسوی خود برای تیم ملی کشورش به میدان برود و اولین بازی ملی‌ خود را به ثبت برساند. عملکرد ایده‌آل او در پرسپولیس نقش ویژه‌ای در رسیدن وی به یورو داشت. 

۹۰۹۸