بروسیا دورتموند در اندیشه جذب هافبک آلمانی برایتون

بروسیا دورتموند در اندیشه جذب هافبک آلمانی برایتون

پایگاه خبری فوتبالی- با جدایی مارکو رویس از بروسیا دورتموند در پایان فصل، باشگاه آلمانی در اندیشه جذب یک گزینه جانشین است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین اخبار فوتبالی چند وقت اخیر فوتبال اروپا، اعلام رسمی جدایی مارکو رویس از بروسیا دورتموند در پایان فصل بود. بازیکنی که قید امضای قرارداد با تیم‌های بزرگ اروپایی و کسب افتخارات متنوع را به‌خاطر حضور در دورتموند زد و حالا ماجراجویی او با زنبورهای دره روهر به پایان رسیده است.

مارکو رویس در آخرین حضورش در سیگنال آیدونا پارک با یک ضربه ایستگاهی تماشایی از هواداران تیمش خداحافظی کرد تا آخرین لحظات حضورش در ورزشگاه خانگی دورتموند و پیش چشم هواداران این تیم دلپذیر باشد. او حالا آماده می‌شود تا در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای آخرین بار پیراهن بروسیا دورتموند را به تن کند و امیدوار است تا با غلبه بر رئال مادرید قدرتمند بتواند به طلسم قهرمان نشدن تیمش در این رقابت‌ها پایان دهد. بی‌شک تصویر بالا بردن جام لیگ قهرمانان توسط او، چیزی است که خیلی از هواداران دورتموند و حتی هواداران تیم‌های دیگر می‌خواهند.

اما با جدایی رویس، مدیران باشگاه دورتموند باید در اندیشه جذب یک گزینه مناسب برای جانشینی او باشند. به گزارش پاتریک برگر، سران باشگاه آلمانی سعی دارند تا پاسکال گروس، هافبک آلمانی تیم برایتون را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 به خدمت بگیرند.

گروس دوران موفقی را در برایتون و زیر نظر روبرتو ده زربی پشت سر گذاشته و توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرده است. حالا باید دید آیا این هافبک خلاق به کشور خود بازمی‌گردد یا اتفاق دیگری رقم می‌خورد؟

1428