ستاره ملی‌پوش کریستال پالاس در رادار توپچی‌های لندن

ستاره ملی‌پوش کریستال پالاس در رادار توپچی‌های لندن

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال برای تقویت آتش خود سعی دارد تا ابرچی ازه، ستاره ملی‌پوش کریستال پالاس را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در دو فصل اخیر با هدایت میکل آرتتا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. آن‌ها در این فصل تا هفته پایانی لیگ برتر انگلیس شانس قهرمانی داشتند، اما هرچه تلاش کردند به منچسترسیتی نرسیدند و مانند فصل قبل‌تر، عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند. اما برای فصل جدید مدیران و کادر فنی آرسنال مصمم هستند تا بالاخره قهرمانی لیگ برتر را به ارمغان بیاورند. آن‌ها سعی دارند تا با تقویت تیم در نقل و انتقالات تابستانی، زمینه را برای بردن لیگ برتر فراهم کنند.

میکل آرتتا و تیم مدیریتی اهداف مختلفی را در پست‌های متفاوت زیر نظر دارند. تقویت خط حمله، یکی از اهداف آن‌ها برای تابستان پیش رو است و گزینه‌های زیادی را هم مورد بررسی قرار دادند. ابرچی ازه، ستاره ملی‌پوش باشگاه کریستال پالاس یکی از بازیکنان مورد علاقه آرسنال است. خیلی از اعضای باشگاه سبک بازی ازه را دوست دارند و او را برای آرسنال مناسب می‌دانند.

کریستال پالاس بند آزادسازی 60 میلیونی برای فروش این بازیکن در نظر گرفته است که مقدار زیادی از این مبلغ بایستی پیش از امضای قرارداد پرداخت شود. الکس گلدبرگ نیز این مبلغ برای بند آزادسازی را تایید کرد. او همچنین اضافه کرد که ازه هم در خط حمله و هم در خط هافبک می‌تواند ایفای نقش کند و به همین خاطر بازیکن محبوبی برای آرسنالی‌ها است. گفته می‌شود آرسنال بایستی 50 میلیون پوند از مبلغ بند آزادسازی را پرداخت کند تا ازه را به خدمت بگیرد.

1428