چهره‌ای متفاوت از جدال نساجی و استقلال؛ نکونام قاتل نساجی می‌شود؟

چهره‌ای متفاوت از جدال نساجی و استقلال؛ نکونام قاتل نساجی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است با پیروزی استقلال در برابر نساجی کار برای امید شهر خسته در راه بقا در لیگ برتر گره بخورد. 

به گزارش فوتبالی، نساجی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد دلچسبی نداشت و بازهم برای بقا در سطح اول فوتبال ایران دست به دامن ساکت الهامی شد، حالا امیدوار است با حفظ روند این هفته‌های خود در سه بازی پیش رو، حضورش در لیگ بیست و چهارم را تضمین کند.

امید شهر خسته که در سال‌های اخیر فراز و فرودهای زیادی داشته و از قهرمانی در جام حذفی تا چالش سخت و طاقت‌فرسا برای ماندن در لیگ برتر را تجربه کرده است دقیقا 6 سال قبل و در چنین روزهایی با برتری دراماتیک و خارق‌العاده در برابر راه آهن بعد از سال‌ها رویاپردازی با تفکرات جواد نکونام به لیگ برتر رسید!

نکونام که رساندن نساجی به لیگ برتر اولین نقطه روشن در کارنامه دوران مربیگری‌اش به شمار می‌آید و خاطرات خوشی از قائمشهر و هوداران این تیم دارد حالا در اندیشه کسب پنجمین برد در برابر تیم سابقش است تا از این حیث استقلال را به دو قدمی جام قهرمانی برساند.

ممکن است شکست نساجی در برابر استقلال این تیم را به چالش دوباره‌ای در راه بقا در لیگ برتر دعوت کند و مجددا شاگردان ساکت الهامی در منطقه سقوط قرار بگیرند؛ اتفاقی که باتوجه به فشرده بودن امتیازات تیم‌ها در منطقه سقوط رخ دادنش بسیار متحمل به شمار می‌آید. 

9098