بهترین فصل رضا جعفری در انزلی رقم خورد

بهترین فصل رضا جعفری در انزلی رقم خورد

 پایگاه خبری فوتبالی- در فصل بسیار خوب ملوان، رضا جعفری هم سال فوتبالی متفاوتی را تجربه کرد. 

به گزارش فوتبالی، رضا جعفری در ابتدای فصل از نساجی به ملوان بندرانزلی رفت تا برای سومین فصل متوالی در شمال کشور توپ بزند. او فصل خوبی را در انزلی تجربه کرد و 9 گل زد و 7 پاس گل داد. 

از نکات جالب گلهای او می توان به دبل این بازیکن در بازی رفت مقابل سپاهان در اصفهان و هم چنین گلزنی متوالی در سه هفته چهارم، پنجم و ششم اشاره کرد. جعفری هم چنین در دو هفته متوالی پانزدهم و شانزدهم هم گلزنی کرد. 

فصلی که گذشت به یقین بهترین فصل فوتبالی جعفری بود. او در شرایطی در این فصل در هر 30 مسابقه لیگ برتری ملوان در ترکیب حضور داشت که پیش از این، در هیچ دوره‌ای نتوانسته بود بیش از دو گل بزند و از طرف دیگر، در همه مسابقات هم به میدان نرفته بود. 

او در حالی این فصل و در لیگ برتر و جام حذفی، 7 پاس گل داد که در دو فصل گذشته، آمار پاس گلهای او در طول یک فصل، از عدد 3 فراتر نرفته بود. 

او تا به امروز در 209 مسابقه موفق شده 21 گل بزند و 11 پاس گل بدهد و طبق آمار 43 درصد گلها و 63 درصد از پاس گل‌هایش را در فصلی که گذشت، داده است.  

درباره جعفری بد نیست به این نکته اشاره کنیم که از 31 گلی که ملوان در این فصل زد، 9 گل آن سهم این بازیکن بود تا 30 درصد گلهای تیم محبوب شهر انزلی، توسط بهترین گلزن و بهترین پاسور فصلشان، به ثمر رسیده باشد.

7899