چلسی قهرمان لیگ زنان انگلیس شد؛ خیانت یونایتد به همشهری اش

چلسی قهرمان لیگ زنان انگلیس شد؛ خیانت یونایتد به همشهری اش

پایگاه خبری فوتبالی- هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان انگلیس امروز برگزار شد و چلسی با برتری پر گل مقابل منچستر یونایتد با تفاضل گل بهتر نسبت به منچستر سیتی برای هفتمین بار قهرمان لیگ برتر زنان انگلیس شد.

به گزارش فوتبالی، آخرین هفته لیگ برتر فوتبال زنان انگلیس امروز برگزار شد. جایی که چلسی و منچسترسیتی برای قهرمانی به مصاف حریفان خود رفتند. چلسی امروز در خانه منچستریونایتد میهمان این تیم بود و منچسترسیتی هم میهمان استون ویلا بود که هر دو تیم نیاز به گل های زیاد داشتند چرا که قهرمانی این دو‌ به تفاضل گل آن ها بستگی داشت.

چلسی در حالی به مصاف منچستریونایتد رفت که چند روز قبل در جام حذفی از این تیم ‌شکست خورده بود و‌ سیتیزن ها امیدوار بودند همشهریشان بتواند مقابل چلسی نمایش درخشانی از خود به جای بگذارد اما این اتفاق رخ نداد و منچستریونایتد با شش گل مغلوب چلسی شد تا برد دو بر یک سیتی مقابل استون ویلا هم بی فایده باشد و چلسی برای هفتمین بار قهرمان لیگ فوتبال زنان انگلیس شود. منچسترسیتی هم با این برد در رده دوم قرار گرفت. این پنجمین قهرمانی متوالی چلسی در لیگ انگلیس هم به شمار می آید که در آخرین حضور اِما هیز سرمربی این تیم به دست آمد.

در جدول لیگ فوتبال زنان انگلیس پس از چلسی و منچسترسیتی پنجاه و پنج امتیازی، آرسنال با پنجاه امتیاز در رده سوم قرار گرفت تا لیگ انگلیس به این شکل تمام شود. با مشخص شدن قهرمان انگلیس حالا تکلیف قهرمان هر پنج لیگ معتبر فوتبال زنان مشخص شد.

۶۰۰۱