استقلال و یک رکورد ویژه دیگر در لیگ بیست و سوم

استقلال و یک رکورد ویژه دیگر در لیگ بیست و سوم

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با هدایت جواد نکونام موفق به ثبت رکوردهای ویژه و منحصر به فرد مختلفی در لیگ بیست و سوم شده است که حالا باید گلزنی به تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر را نیز به آن اضافه کرد.

به گزارش فوتبالی، آبی‌پوشان پایتخت در این فصل تا به این جای کار و در پایان هفته بیست و هفتم موفق شده‌اند با زدن 37 گل مشترکا با پرسپولیس صاحب دومین خط حمله برتر لیگ باشند. آن‌ها در نیم فصل اول توانسته بودند در تمام بازی‌ها گلزنی کنند به جز بازی در مقابل سپاهان و فولاد که هر دو بازی نیز در ورزشگاه خانگی حریف، مهمان بودند. در مقابل سپاهان در نقش جهان اصفهان یک هیچ باختند و با فولاد در خوزستان نیز با نتیجه تساوی بدون گل از زمین مسابقه خارج شدند. در نیم فصل دوم اما هم در مقابل سپاهان و هم در مقابل فولاد با نتیجه یک بر صفر در آزادی، پیروز میدان بودند تا یک رکورد منحصر به فرد را به نام خود ثبت کنند. استقلال تنها تیم لیگ بیست و سوم است که موفق به باز کردن دروازه تمامی رقبای خود شده است. 

ناگفته نماند که سپاهان تحت هدایت مورایس هم میتواند به این رکورد دست یابد. آن‌ها در سه بازی آخر خود در لیگ برتر باید به مصاف هوادار تهران، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین بروند که در صورت گلزنی به آلومینیوم و شمس آذر، سپاهان نیز به مانند استقلال توانسته دروازه تمامی رقبای خود در لیگ بیست و سوم را باز کند و این رکورد به نام این دو تیم خواهد شد. 

پرسپولیس، یکی دیگر از مدعیان اصلی قهرمانی اما به واسطه باخت یک بر صفر به سپاهان در بازی رفت و مساوی بدون گل با این تیم در بازی برگشت از دستیابی به این رکورد باز ماند.

7899