تکرار یک اتفاق عادی؛ ویسی بازهم به استقلال باخت!

تکرار یک اتفاق عادی؛ ویسی بازهم به استقلال باخت!

پایگاه خبری فوتبالی- عبدالله ویسی همچنان رکورد منفی خود در برابر استقلال را حفظ کرد. 

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی که با قهرمان کردن استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم در ذهن‌ها ماندگار شده است یک رکورد فوق‌العاده منفی را از خود در برابر استقلال برجای گذاشته است. 

روز دوشنبه استقلال موفق شد با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست بدهد و دوباره صدرنشین شود و پرسپولیس را به رده دوم بفرستد؛ این پیروزی یک رکورد ویژه دیگر را هم برای آبی‌پوشان به همراه داشت.

ویسی، سرمربی فولادی‌ها تا پیش از این 16 مرتبه در قامت سرمربی تیم‌های مختلف در برابر استقلال قرار گرفته بود که تنها در یکی از آن‌ها سربلند و پیروز از زمین بیرون آمده و در ۷ بازی شکست خورده و در ۸ مسابقه موفق به متوقف کردن استقلال شده بود. شکست دوشنبه شب در برابر آبی‌پوشان هشتمین شکست ویسی در برابر آبی‌های تهرانی بود.

ضمن اینکه این سرمربی خوزستانی در ابتدای فصل و در مقطعی که هدایت صنعت نفت را برعهده داشت با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب استقلال نکونام شده بود!

فراموش نکنیم عبدالله ویسی در اواخر فصل گذشته موفق شده بود با صنعت نفت از استقلال تحت هدایت ریکاردو ساپینتو امتیاز بگیرد و آبی‌ها را در تهران متوقف کند؛ تک امتیازی که کمک شایانی به بقای برزیل فوتبال ایران در لیگ برتر کرد. 

9098