برخی از تیم های لیگ برتر انگلیس خواهان حذف VAR در این رقابت ها هستند

برخی از تیم های لیگ برتر انگلیس خواهان حذف VAR در این رقابت ها هستند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های لیگ برتر انگلیس از تکنولوژی VAR در فوتبال این کشور چندان راضی نیستند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر دیلی میل باشگاه‌ های لیگ برتر انگلیس قرار است در مجمع عمومی سالانه در ماه آینده در تاریخ ۶ ژوئن درباره پیشنهاد لغو سیستم VAR از شروع فصل آتی لیگ برتر انگلیس رای‌گیری کنند. در شرایط فعلی برای حذف سیستم ویدیو چک باید ۱۴ تیم از ۲۰ تیم لیگ برتری با این پیشنهاد موافقت کنند. باشگاه ولورهمپتون به عنوان تیمی که به ادعای خود از سوی VAR ضرر زیادی متحمل شده این پیشنهاد را طرح کرده تا در مجمع لیگ برتر انگلیس به رای‌ گیری گذاشته شود.

البته بسیار بعید است که تمام تیم‌ های لیگ برتری انگلیس با ایده تیم ولورهمپتون مبنی برای حذف ویدیو چک از این رقابت ها موافقت کنند و احتمالا به جای آن خواهان بهبود سیستم VAR و اتخاذ تصمیمات دقیق تر هستند. این در حالی است که بحث‌ها در مورد وار ادامه دارد و قرار است سیستم آفساید نیمه‌خودکار از سال آتی وارد لیگ برتر شود تا یک تکنولوژی جدید هم در فوتبال انگلیس امتحان شود.

تیم لیورپول از جمله تیم هایی بود که در فصل جاری با مشکلات زیادی در مورد تصمیمات سیستم ویدیو چک مواجه شد و حالا شاید این تیم هم از جمله باشگاه های مخالف استفاده از این سیستم پر حرف و حدیث باشد.

۱۰۰۹