کاسمیرو، آزرده خاطر به دنبال ترک منچستریونایتد

کاسمیرو، آزرده خاطر به دنبال ترک منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – جدایی کاسمیرو از منچستریونایتد، پس از دیدار آینده او با روسای باشگاه، قریب الوقوع به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، هافبک 32 ساله و سابق رئال مادرید، در ابتدا برای تقابل با منچستر سیتی بر روی نیمکت قرار گرفته بود اما پیش از شروع بازی، جای خود را به ویلی کامبوالا داد تا بازی را از روی سکوها تماشا کند. کاسمیرو پس از بازی در جشن قهرمانی منچستریونایتد شرکت نکرد و مستقیما با جت شخصی خود به تعطیلات رفت. 

حالا به نقل از رسانه گل، او برای صحبت با روسای یونایتد برنامه ریزی می‌کند و انتظار می‌رود که این نشست منجر به تصمیمی دو طرفه برای جدایی راه این بازیکن برزیلی و منچستر یونایتد شود. تیم های سعودی الاهلی و القاصدیه به دنبال راهی برای جذب قهرمان 5 دوره لیگ قهرمانان اروپا هستند. النصر، تیم فعلی رونالدو، هم تیمی سابق او نیز، نیم نگاهی به شرایط او داشته است. 

منچستر یونایتد باور دارد که می‌تواند برای فروش هافبک خود که دو سال پیش برای آوردنش به اولدترافورد 70 میلیون پوند هزینه کرده بود، 30 میلیون پوند دریافت کند. هرچند که تیم های عربستانی باور دارند که می‌تواند این معامله را با مبلغی کمتر از این نیز به سراجام برسانند اما ممکن است درآمد نجومی فعلی او به مبلغ 350 هزار پوند در ماه، از این هم بیشتر شود.

گفته می‌شود که اریک تن هاگ، که خود گزینه جدایی از جمع شیاطین سرخ در این تابستان است، کاسمیرو را با بیرون گذاشتن او از ترکیب تیمش برای بازی در ومبلی بسیار آزرده است.

2102