بارسلونا قیمت آرائوخو را مشخص کرد

بارسلونا قیمت آرائوخو را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال برنامه ریزی برای ترکیبش در فصل آینده است که درآمدزایی از فروش بازیکنان یکی از اهداف اصلی آنها برای تامین هزینه خریدهای جدید است.

به گزارش فوتبالی، یکی از کارهایی که بارسلونا باید انجام بدهد، فروش و درآمدزایی از برخی بازیکنانش است. بارسا صاحب مدافعان میانی زیادی است و به همین خاطر فروش رونالد آرائوخو، اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

اسپورت گزارش داده است که آرائوخو، پیشنهادهای پرشماری دریافت کرده است. بارسایی ها می خواهند بیشترین درآمد را از فروش این بازیکن داشته باشند و قیمت این بازیکن را هم مشخص کرده اند 100 میلیون یورو. بایرن مونیخ و لیگ برتر انگلیس می توانند مقاصد احتمالی آرائوخو باشند. 

لاپورتا در سالهای اخیر چندین بار تلاش کرده تا با فروش ستارگان تیمش بتواند مشکلات مالی را رفع کند اما تلاش های او برای فروش بازیکنانی نظیر فرنکی دی یونگ یا فران تورس شکست خورده و باید دید که این بار در مورد آرائوخو تا چه حد می تواند موفق شود.

آرائوخو در سالهای اخیر نقش مهمی در بارسلونا داشته و به یکی از بازیکنان محبوب این تیم تبدیل شده اما در حال حاضر جایگاه او چندان تثبیت شده نیست چرا که بارسایی ها مدافعان میانی و کناری زیادی دارند و اگر بتوانند این مدافع اروگوئه ای را بفروشند، می توانند درآمد خوبی از این بابت کسب کنند.

4125