گزارش ویژه/ 10 گل دیدنی استقلال به فولاد در لیگ برتر (ویدیو)

گزارش ویژه/ 10 گل دیدنی استقلال به فولاد در لیگ برتر (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- بازی‌های استقلال و فولاد در لیگ برتر پر از گل‌های زیبا و تماشایی از سوی استقلالی‌ها بوده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در تاریخ لیگ برتر، 43 بار با فولاد دیدار کرده و در این تقابل‌ها، گلهای زیادی زده است. در این مجموعه، انتخاب گلهای دیدنی کار چندان راحتی نیست ولی «فوتبالی» این 10 گل را بیشتر از بقیه پسندیده است. ضربه قیچی بغل فرهاد مجیدی، ضربه سر دیدنی آرش برهانی، گل فرشید اسماعیلی و چند گل دیگر هم می‌توانست در این مجموعه قرار بگیرد.

فابریتسیو

بازی رفت لیگ سوم. پاس بلند بازیکنان استقلال از یک‌سوم دفاعی خودی پشت همه مدافعان فولاد به فابریتسیو رسید. مهاجم برزیلی محبوب قلعه‌نویی هم، اولین و آخرین گلش را با یک ضربه دیدنی روی پا وارد دروازه میرزاپور کرد.

حسین کاظمی

دفع توپ بازیکنان فولاد، پشت محوطه جریمه به حسین کاظمی رسید. شماره 4 پس از کنترل توپ با شوتی فوق‌العاده آن را به گوشه دروازه میرزاپور فرستاد درحالیکه دروازه‌بان ملی‌پوش فولاد فقط توانست کمی بدنش را به سمت توپ، مایل کند.

آندرانیک تیموریان

استقلال پشت محوطه جریمه فولاد صاحب یک ضربه آزاد شد. پاس عرضی بازیکن این تیم به تیموریان رسید و او با یک شوت غیرقابل مهار، دروازه فولاد را نشانه رفت و گل دوم را رقم زد. دروازه‌بان فولاد از شدت توپ، دستش را از جلوی آن کنار کشید.

امیرحسین حسین‌زاده

توپگیری مهدی‌پور در مرکز زمین، مالکیت را به سود استقلال کرد. پاس او به سمت راست را حردانی کنترل کرد و به داخل محوطه جریمه فرستاد. حسین‌زاده، توپ را با بیرون پای راست کنترل کرد و با شوتی غیرقابل مهار دروازه فولاد را فرو ریخت.

داریوش شجاعیان

ضربه فرشید باقری درون محوطه جریمه را بازیکنان فولاد برگشت دادند. توپ سرگردان پشت محوطه جریمه به شجاعیان رسید و ضربه پای چپ دیدنی او خلاف جهت حرکت دروازه‌بان به گوشه دروازه رفت و تبدیل به سومین گل استقلال شد.

گادوین منشا

سوال اصلی این است که پاس باقری، زیباتر بود یا ضربه منشا؟ باقری روی نقطه مرکز زمین با پای راست توپ را برای منشا فرستاد. مهاجم استقلال هم بدون مکث و با ضربه روی پای چپ، توپ را به زیر طاق دروازه فولاد کوبید.

<br>

صالح حردانی

استقلال در یک ضدحمله صاحب توپ شد. حسین‌زاده حدود 50 متری را با توپ حرکت کرد و خودش را به پشت محوطه جریمه رساند. پاس او به حردانی رسید و ضربه کات‌دار شماره 2 با عبور از دستان گردان به تور دروازه فولاد رسید.

علیرضا اکبرپور

پاس اکبری پشت محوطه جریمه به اکبرپور رسید. شماره 16، توپ را کنترل کرد و بلافاصله با یک ضربه چیپ، آن را از بالای سر دروازه‌بان فولاد عبور داد و تبدیل به گل دوم استقلال کرد. این بازی، تنها دیدار تاریخ لیگ برتر به میزبانی دزفول است.

آرش برهانی

آرش برهانی روی خط طولی سمت چپ زمین صاحب توپ شد. با آن به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و از روی خط این محوطه، ضربه زمینی‌اش را با کاتی دیدنی به سمت دروازه فولاد فرستاد و گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

مهدی مهدی‌پور

پرتاب اوت بازیکنان استقلال در سمت چپ به حسین‌زاده رسید. او توپ را با یک پاس عرضی به مهدی‌پور رساند. شماره 9 از فاصله‌ای حدود 35 متری و درحالیکه زاویه‌اش مستقیم به دروازه نبود، ضربه فوق‌العاده‌ای زد که تبدیل به تک گل بازی شد.

5390