گولسیانی: امروز موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم/ به مسعود شجاعی بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم

گولسیانی: امروز موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم/ به مسعود شجاعی بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس گفت: ما مجبور هستیم که تا پایان لیگ بجنگیم و همه بازی‌ها را ببریم.

به گزارش فوتبالی، گئورگی گولسیانی مدافع تیم پرسپولیس، پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل هوادار اظهار کرد: ما تا فردا صدرنشین خواهیم بود و شخصیت تیم ما این است تا آخر پر قدرت پیش برویم، بجنگیم و در همه مسابقات پیروز شویم.

او ادامه داد: بازی امروز عجیب بود زیرا موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و من می‌خواهم به مسعود شجاعی بابت عملکرد خوب تیمش تبریک بگویم. تیم او به خوبی فوتبال بازی می‌کند و من دوست دارم تیم‌های متوسط ایران مثل تیم شجاعی هجومی و زیبا بازی کنند. 

مدافع پرسپولیس ادامه داد: ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و این فوتبال است، اما در مسابقات بعدی باید قدر فرصت‌های خود را بیشتر بدانیم. همه بازی‌های مانده برای ما و استقلال بسیار سخت است و کار راحتی نداریم. ما باید آنچه که مجبور هستیم یعنی بردن بازی‌ها را انجام دهیم. 

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بخاطر بازی در تیم ملی گرجستان بازی آخر پرسپولیس را از دست دهد یا خیر، عنوان کرد: خیر چنین چیزی نیست زیرا بازی‌های ملی بعد از آخرین بازی پرسپولیس است. بازی‌های ملی تقریبا سه هفته بعد از پایان لیگ ایران آغاز می شود و امکان ندارد بازی آخر پرسپولیس را از دست دهم.

7474