روند نزولی هشداردهنده استقلال؛ میزبانِ شکست‌ناپذیر افت کرده است!

روند نزولی هشداردهنده استقلال؛ میزبانِ شکست‌ناپذیر افت کرده است!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال تا به این جای کار و در پایان هفته بیست و ششم، هرگز در خانه بازنده نبوده است اما بررسی‌ها نشان از یک آمار نزولی برای استقلال در این مسابقات  دارد

به گزارش فوتبالی، استقلال تا حالا در لیگ بیست و سوم، 13 بازی میزبان حریفان بوده است. آبی پوشان در 9 مسابقه ابتدایی از این 13 مسابقه، همیشه پیروز میدان بوده‌اند و در طی این 9 بازی 16 گل به ثمر رسانده‌اند و تنها 3 گل دریافت کرده‌اند که دو تای آن‌ها در بازی مقابل هوادار وارد دروازه سید حسین حسینی شده است و این بدان معناست که آبی‌پوشان در 7 مسابقه کلین‌شیت داشته‌اند که سه تای آن‌ها پشت سر هم بوده است. این آمار فوق‌العاده اما از بازی برگشت مقابل پرسپولیس، دچار نوساناتی شده است.

آن‌ها که در مجموع این 9 بازی تنها 3 بار دروازه خود را باز شده دیده بودند، حالا در این 4 مسابقه انتهایی 5 بار از حریفان گل خورده‌اند. علاوه بر این که در طی این 4 مسابقه، دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده‌اند. به این آمار باید تعداد گل‌های زده آبی‌پوشان را نیز اضافه کرد. آن‌ها در مجموع این 4 بازی 7 گل به ثمر رسانده‌اند.

استقلال در هفته بیستم و در حالی که میزبان بود؛ مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید. در هفته بیست و دوم میزبان مس رفسنجان بود که این بازی نیز دو بر دو با نتیجه مساوی به پایان رسید. مسابقه‌ای که در آن، استقلال ابتدا در دقیقه 3 گل خورد و در دقیقه 16 بازی را به تساوی کشاند و باز هم در دقیقه 46 عقب افتاد و در دقیقه 50 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازنده از زمین خارج نشود

آن‌ها در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس آذر قزوین، ابتدا 3 بر صفر جلو افتادند اما در 10 دقیقه پایانی با دریافت دو گل، نزدیک بود هر آن چه در 80 دقیقه کاشته‌اند را از دست بدهند که البته اینگونه نشد و در نهایت سه امتیاز را دشت کردندهفته گذشته نیز در مقابل ذوب آهن در آزادی، ابتدا یک بر صفر عقب افتادند و اگر نبوغ مهاجمین خارجی‌شان نبود مسابقه را می‌باختند که گل‌های دقیقه 64 ماشاریپوف و دقیقه 94 بلانکو، نکونام را از باخت نجات داد.

آبی پوشان در 9 بازی ابتدایی که از حریفان پذیرایی می‌کردند، خیلی راحت حریفان خود در آزادی را برده بودند اما حالا و در 4 بازی آخر که میزبان بوده‌اند؛ دو تساوی کسب کرده‌اند و در دو پیروزی خود، هواداران را تا مرز سکته پیش برده‌اند و چیزی نمانده بود که پیروزی را از دست بدهند و یا حتی بازی را ببازند. روندی که یک زنگ خطر برای نکونام و کادر فنی استقلال است و باید هرچه زودتر چاره‌ای برایش بیایند تا در این چند بازی پایانی برای‌شان دردسر ساز نشود. 

7899