بازگشت به رفسنجان با طعم آشتی کنان؛ هافبک عراقی محرم را منتظر نگذاشت

بازگشت به رفسنجان با طعم آشتی کنان؛ هافبک عراقی محرم را منتظر نگذاشت

پایگاه خبری فوتبالی- مننتظر محمد هافبک عراقی مس رفسنجان بعد از حدود یک ماه غیبت در تمرینات این تیم بالاخره به رفسنجان برگشت و دیروز در تمرینات این تیم شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازگشت منتظر به تمرینات مس در حالی اتفاق افتاد که یک روز پیشتر خبر رسیده بود محرم نویدکیا سرمربی مس به دلیل تاخیر هافبک عراقی در بازگشت به تمرینات او را از تیم کنار گذاشته است. 

منتظر محمد اواسط فروردین امسال اردوی مس را برای شرکت در مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله‌های آسیا که حکم انتخابی المپیک 2024 پاریس را هم داشت ترک کرد. با صعود تیم امید عراق به مرحله نیمه نهایی منتظر باید در تورنمنت باقی می‌ماند. عراق در نیمه نهایی به ژاپن باخت اما در بازی رده‌بندی اندونزی را شکست داد و سهمیه حضور در المپیک پاریس را گرفت.

قرار بود بلافاصله بعد از پایان کار عراق در این تورنمنت منتظر محمد به سرعت به رفسنجان برگردد اما او دوست داشت بیشتر در عراق بماند تا در جشن صعود به المپیک که هفته گذشته در بغداد برگزار می‌شد شرکت کند. این مساله در بازگشت منتظر تاخیر ایجاد می‌کرد و همین باعث نارضایتی شدید نویدکیا شده بود.

اما ظاهرا جشن برگزار شد و منتظر محمد هم بلافاصله پس از پایان جشن به رفسنجان برگشت و ضمن رفع سوءتفاهم‌ها با نویدکیا، مجوز حضور در تمرینات را گرفت. البته مس امروز بازی مهمی با سپاهان دارد و مطمئنا منتظر محمد، بازیکن کلیدی محرم است و مشخص بود که سرمربی مس، او را می بخشد.

1359