نوشی صوفیانی؛ اسلحه پنهان نویدکیا در بازی با ایرالکو

نوشی صوفیانی؛ اسلحه پنهان نویدکیا در بازی با ایرالکو

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان توانست در مصاف با آلومینیوم اراک، در ضربات پنالتی برنده بازی باشد و به فینال جام حذفی راه پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی بین مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در استادیوم امام خمینی(ره) اراک برگزار شد. این دیدار که یک ربع بعد از اولین مصاف نیمه نهایی یعنی بازی بین سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان برگزار می‌شد با گل‌های منتظر محمد در دقیقه 14 برای مس و ابوالفضل قنبری در دقیقه 66 برای ایرالکو، با نتیجه مساوی یک بر یک به وقت‌های اضافه رفت. دو تیم در وقت‌های اضافه نیز موفق به باز کردن مجدد دروازه‌های یکدیگر نشدند تا بازی به ضربات بی‌رحم پنالتی کشیده شود. ضرباتی که دروازه‌بان‌ها، نقش اول را در آن ایفا کردند.  

حامد لک، دروازه‌بان اول رفسنجانی‌ها به دلیل دو کارته بودن این بازی را از دست داده بود و نوشی صوفیانی در این بازی جای او را در درون دروازه گرفت. نوشی صوفیانی در نهایت فرشته نجات محرم نویدکیا و تیمش شد و یک تنه تیم را به فینال برد. 

او پنالتی اول و چهارم اراکی‌ها را از مهدی لیموچی و ابوالفضل قنبری گرفت تا مسی‌ها در نهایت با نتیجه 4 بر 2 در پنالتی‌ها برنده بازی باشند و به فینال راه پیدا کنند. جالب این که گلساز آلومینیوم یعنی لیموچی و گلزن این بازی یعنی قنبری، هر دو در نبرد تک به تک در مقابل نوشی صوفیانی شکست خوردند تا تیمشان از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

صوفیانی سی و سه ساله، در بازی امشب اولین بار سنگربان رفسنجانی‌ها در جام حذفی بود. او نتوانست کلین شیت کند اما با مهار دو پنالتی، حضور مس در فینال را تضمین کرد. او در بازی‌های لیگ بیست و سوم همچنین هفت بار در درون دروازه مس ایستاده است. هفت باری که دو کلین شیت را به همراه داشت اما در 5 بازی دیگر، در مجموع 11 بار دروازه او باز شده بود. 

دیدار امشب، صد و نود و هفتمین مسابقه داود نوشی صوفیانی طی 14 فصل حضور او در فوتبال حرفه‌ای است. او در مجموع این 197 مسابقه، 176 گل خورده دارد و 15 بار از داور کارت زرد گرفته است. او همچنین 83 کلین شیت در کارنامه خود دارد و هرگز با کارت قرمز جریمه نشده است.   

دروازه‌بان تبریزی مس رفسنجان باید منتظر باشد و ببیند آیا محرم نویدکیا باز هم به او در فینال 31 خرداد ماه در مقابل سپاهان اعتماد می‌کند و سنگربانی رفسنجانی‌ها را به او میسپارد یا با رفع محرومیت لک، بازیکن شماره 81 مس باز هم در درون قاب دروازه رفسنجانی‌ها خواهد ایستاد.

7899