محرم به سپاهان رسید؛ برادرکشی در قزوین؟

محرم به سپاهان رسید؛ برادرکشی در قزوین؟

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان اصفهان و مس رفسنجان، فینالیست‌های جام حذفی امسال خواهند بود. 

به گزارش فوتبالی، دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی روز گذشته برگزار شد و فینالیست‌های آن مشخص شدند. سپاهان اصفهان با پیروزی دو بر یک در وقت‌های قانونی در مقابل گل گهر سیرجان و مس رفسنجان با پیروزی چهار بر دو در ضربات پنالتی در مقابل آلومینیوم اراک، به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یافتند و باید سی و یکم خرداد ماه بر اساس اعلام سازمان لیگ، در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین، فینال را برگزار کنند. دیداری که محرم نویدکیا را در مقابل سپاهان قرار می‌دهد نه در کنار سپاهان! 

محرم نویدکیا که با 347 بازی با پیراهن سپاهان، پنجمین بازیکن باسابقه طلایی پوشان زاینده رود است حالا هدایت و سرمربیگری مس رفسنجان را بر عهده دارد و باید در فینال، مقابل عشق قدیمی‌اش بایستد. نویدکیا در قامت سرمربی تا به امروز، یک بار در مقابل سپاهان قرار گرفته که این بازی با نتیجه یک بر یک به تساوی رسیده است. بازی بعدی اما حکایت دیگری دارد. 

مورایس بعد از دو فصل حضور بر روی نیمکت سپاهان موفق به کسب هیچ جامی نشده است و آن طور که از رسانه‌ها به گوش می‌رسد ممکن است در پایان فصل از جمع طلایی پوشان جدا شود و در تنها فرصتی که برای سپاهان باقی مانده است، مورایس سعی خواهد کرد که به اولین و آخرین جام خود با سپاهان برسد. اتفاقی که برای محرم نیز امکان وقوع دارد. 

نویدکیا نیز تا به امروز در قامت سرمربی موفق به کسب هیچ جامی نشده است و فینال جام حذفی، ماراتن دستیابی به اولین جام است. جامی که خط تیره را یا از جلوی نام مورایس پاک می‌کند یا از جلوی نام نویدکیا. 

باید منتظر ماند و دید محرم نویدکیا تنها جام ممکن را از مورایس و تیمش می‌گیرد یا خیر. از آن طرف نیز باید منتظر حرکت مورایس ماند. او نیز می‌تواند تنها جام ممکن را از محرم نویدکیا و مس رفسنجان بگیرد یا به آن‌ها واگذار کند.

7899