چرا داور بازی پی‌اس‌جی و دورتموند گریه کرد؟

چرا داور بازی پی‌اس‌جی و دورتموند گریه کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دنیله اورساتو داور ایتالیایی پس از بازی پی اس جی و دورتموند در روز سه شنبه نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد چرا که این آخرین باری بود که در لیگ قهرمانان اروپا قضاوت می کرد.

به گزارش فوتبالی، اورساتو 48 ساله پس از یورو 2024 از داوری بازنشسته خواهد شد و بازی برگشت میان دورتموند و پی اس جی آخرین باری بود که در لیگ قهرمانان اروپا قضاوت می کرد. اورساتو نتوانست در پایان بازی جلوی اشک هایش را بگیرد و کمک هایش به سوی او رفتند و در پارک دو پرنس، این داور را در آغوش کشیدند.

داور ایتالیایی  در پارک دو پرنس شب آسای نداشت. او در ابتدا به تیم میزبان، پنالتی داد اما نظرش را عوض کرد و به جایش ضربه ایستگاهی اعلام کرد. در حقیقت داور ویدیویی اعلام کرد که عثمان دمبله بیرون از محوطه جریمه دورتموند مورد خطا قرار گرفته است. اورساتو و ماریک گیدا نمایندگان داوری ایتالیا در یورو 2024 خواهند بود.

اورساتو در دوران فعالیتش در 55 بازی در لیگ قهرمانان اروپا قضاوت کرده است که مهمترین قضاوتش به فینال لیگ قهرمانان اروپای 20-2019 میان پی اس جی و بایرن مونیخ برمی گردد.در هر صورت این داور باتجربه حداکثر دو ماه دیگر قضاوت خواهد کرد و بعد از آن باید سوت و لباس داوری خود را بیاویزد.

4125