قرارداد باورنکردنی راننده سرمربی لیگ برتری؛ 250 میلیون تومان به علاوه 450 میلیون آپشن!

قرارداد باورنکردنی راننده سرمربی لیگ برتری؛ 250 میلیون تومان به علاوه 450  میلیون آپشن!

پایگاه خبری فوتبالی- از روزی که ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان افشا شده است هر روز ابعاد جدیدی از فساد در فوتبال ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش فوتبالی، نکته مهم این است که فساد صرفا محدود به پرداخت رشوه به مسئولان برگزاری مسابقات، داوران و بازیکنان تیم‌های مقابل نیست. پرداخت‌های غیر متعارف به خودی‌ها و افراد تحت قرارداد با باشگاه‌ها هم شکل دیگری از فساد است که ظاهرا شیوع بالایی هم در فوتبال ایران دارد.

یکی از عجیب‌ترین موارد مربوط به قرارداد راننده یکی از سرمربیان لیگ برتری است. با این راننده قرارداد 250 میلیون تومانی بسته شده است که در نوع خودش مبلغ بالایی است. اما این قرارداد مورد عجیب‌تر و باورنکردنی‌تری هم دارد. در همین قرارداد 450 میلیون تومان هم آپشن برای راننده در نظر گرفته شده است که شامل بند رضایت مدیرعامل و خود سرمربی هم بوده است! اینکه چطور راننده سرمربی شبیه به بازیکنان قرارداد بسته در نوع خودش جالب است. مضاف بر این که سوال این است یک راننده برای رانندگی و رساندن مربی از محل سکونتش به محل تمرین و هتل چه آپشنی می‌تواند داشته باشد؟ آیا سحرخیزی و وقت‌شناسی راننده جزو آپشن‌ها بوده است و یا پیدا کردن مقصد بدون استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب!

این خبر آنقدر مضحک است که باور کردنش سخت است. معمولا مبلغ آپشن قراردادها بسیار کمتر از مبلغ پایه است. همین ابتدای فصل بود که سازمان لیگ میزان آپشن‌ قرارداد فوتبالیست‌ها را تا 20 درصد مبلغ پایه قراردادها تعیین کرد اما در مورد این راننده مبلغ آپشن حدودا دو برابر قرارداد پایه است!

1359