باز هم شهاب باز هم گل؛ دور و دور دورتر! (ویدیو)

باز هم شهاب باز هم گل؛ دور و دور دورتر! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- قهرمان سابق آسیا که سابقه سومی در باشگاه‌های جهان را هم دارد حالا به خاطر گل مهاجم ایرانی حریف این روزها در صدر اخبار ژاپن قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هر هفته‌ای که آویسپا فوکوکا بازی دارد باید خود را برای نوشتن از شهاب زاهدی آماده کنید! حتی اگر گل‌زدن او به یک امر تکراری غیرخبری تبدیل شده باشد باز هم او گلش را به شکلی وارد دروازه حریف می‌کند که مجبور می‌شوی از آن بنویسی.

 یک گل جدید، یک شگفتی جدید و یک گل جدید حاصل عملکرد او در بازی تیمش مقابل گامبااوزاکا بوده است.

 هر چه گل از شهاب زاهدی در لیگ ژاپن دیده‌اید کنار بگذارید و گل او در این بازی را ببینید. این بار نه خبری از حرکات تکنیکی هست، نه یک برگردان و نه هیچ حرکت عجیب و غریب دیگر. یک شوت ساده و یک گل اما چیزی که این گل را به یک گل ویژه تبدیل می‌کند جایی است که این شوت زده شده و وارد دروازه می‌شود. شوتی از زمین خودی و تسلیم دروازه‌بانی که آسوده از خالی بودن نیمه زمین مقابلش از دروازه بیرون آمده و جنگ درون نیمه حریف را تماشا می‌کند.

گل تماشایی شهای زاهدی به گامبا اوزاکا

 گویا این دروازه‌بان نمی‌داند که وقتی شهاب زاهدی در میدان است جایی برای آسودگی و خیال راحت وجود ندارد حتی اگر در بیشترین فاصله ممکن با تو حضور داشته باشد.

زاهدی با سوپرگلش در بازی امروز، خود را 6 گله کرد تا فاصله‌اش با صدر جدول گلزنان را به عدد 4 برساند و امیدش برای رسیدن به این عنوان ارزشمند بیشتر شود. بازیکنی که راه دروازه حریف را از 70 متری پیدا می‌کند احتمالا کار مشکلی برای پیدا کردن راه صدر جدول گلزنان در فاصله 4 گل نخواهد داشت.

به این نکته اشاره کنیم که یاران شهاب با گل زیبای این بازیکن، حالا با 15 امتیاز از 11 بازی، تیم نهم جی لیگ هستند.

4326